Hjelp trøst meg

Tirill

Andre møte med forumet
[&:]Nettop vært på sykehus å tatt bort siste rest av det som skulle bli mitt kjærlighetsbarn.. Triste greier. Tenkte tiligere denne uke at nå var det bare en uke igjen før den kritiske tiden var over. Så sjer d jeg fryktet. Hikst. Er godt voksen så god tid til å bli mor har jeg ikke. Når kan jeg prøve igjen tru?
Første graviditet var ikke vellykket kanskje ved andre forsøk?
Har sett endel på disse sidene. Koseli lesestoff! [:D]

Uff da.. dette var trist å lese..
Men ikke gi opp håpet, det går nok bare neste gang [:)]

*trøsteklemmedeg*

Trist å høre masse lykke til neste gang.
De anbefaler å vente et par mens p.g.a. at kroppen skal komme i gang og termin regningen.

Så leit å høre. Vet ikke helt hva jeg skal si.. Men håper du snart får full klaff igjen- og da sitter den vet du!! Er godt voksen selv, så jeg kjenner følelsen...

Så trist da[&o][&o] Håper det går bedre neste gang.....

Ønsker deg lykketil, med videre prøving. Håper det går bra da.

huff så kjedelig å høre[:(]men da får vi håpe at det går bra neste gang.

Huff da....trist å høre!

Sender deg en skikkelig klem...ikke det at det hjelper kanskje, men......

Du slipper ikke unna...

Ønsker deg lykke til videre...neste gang så sitter'n nok helt sikkert!!

Tvi, tvi!

uff, så trist og høre[:(]

håper det går bra med dere, og ikke gi opp uansett...en dag er det deres tur, og da skal du nok se at alt ordner seg[:)]

lykke til videre med prøvinga, og husk at vi er mange her inne som støtter deg hvist du trenger det[:D]

Så leit å høre at du mistet din lille spire...[:(]
Mistet selv en spire i august, og vet hvor trist det er.
Vil bare ønske deg lykke til og håper det ikke tar lang tid før et nytt lite frø begynner å vokse i magene våre.

sender en trøsteklem

håper det klaffer snart igjen[:D]

så trist å høre ja... jeg mistet selv da jeg var 10 uker på vei første gang, hadde gledet meg masse så det ble trist ,,men vi prøvde igjen ..Mistet den i januar og da ble jeg på tjukken igjen i mars og nå fyller han 5 år i morgen... håper på bedre lykke neste gang med deg også....

Uff da Tirill, det må ha vært en grusom opplevelse. Selv om det sikkert ikke er noen trøst så hendte det nok fordi noe var galt.... neste gang får dere nok en perfekt liten kjærlighets-baby!

Trøsteklemmer

Huff trist å høre.. Får håpe det går bedre neste gang. Trøsteklem til deg

Back
Topp