Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anders, Hans, Daniel, Jens, Selmer, Vegard, Aksel, Peter, Sigmund, Jarle, Gunnar, Ivar, David, Fred, Johan. Det er min liste så langt.
Problemet med Mio er hvordan det blir når barnet kommer i 50-årene
ser dere for dere mannen Mio? Eller den suksessfulle advokaten Mio?
Merker jeg har veldig sansen for Mio og MiloProblemet med Mio er hvordan det blir når barnet kommer i 50-årene
Også var det Milo, syns det er hakket bedre med tanke på «problemet» over, men så var det vaskemiddelet Milo da.. vet ikke hvor utsatt navnet vil være for erting.. Tenkte og på Mylo, men syns egentlig Milo er finere
Blir ikke klok på dette, og trenger Noen gode argumenter for å påvirke pappsen![]()

Merker jeg har veldig sansen for Mio og MiloProblemet med Mio er hvordan det blir når barnet kommer i 50-årene
Også var det Milo, syns det er hakket bedre med tanke på «problemet» over, men så var det vaskemiddelet Milo da.. vet ikke hvor utsatt navnet vil være for erting.. Tenkte og på Mylo, men syns egentlig Milo er finere
Blir ikke klok på dette, og trenger Noen gode argumenter for å påvirke pappsen![]()
Så braJeg har gått i klasse med en som heter Mio. Og nå i voksen alder passer han fremdeles veldig godt til navnet sitt.ingen som sliter med å ta han seriøst selvom han heter Mio
Edit: Må bare legge til at han har blitt skikkelig manne-mann ogsåaldri stusset over navnet
synes det er fint!

Jeg tror vaskemiddelet Milo har for godt fotfeste i Norge til at navnet ikke vil assosieres med det. Så det er det nok bare å belage seg på. Jeg personlig ville da heller valgt Mio, forøvrig ett navn jeg liker veldig godt så vi har hatt ett kjæledyr som het det og ødela derfor muligheten til å bruke det på barna
Er dobbeltnavn aktuelt? Mio Andre for eksempel. Så hvis han vokser opp og ikke er fortrolig med navnet kan han bruke mellomnavnet?
og barn er ofte kjapt ute med slike koblinger..
hekdigvis kjenner jeg ingen dyr ved navnet Mio 
Mio Andre var jo veldig flott sammenJeg tror vaskemiddelet Milo har for godt fotfeste i Norge til at navnet ikke vil assosieres med det. Så det er det nok bare å belage seg på. Jeg personlig ville da heller valgt Mio, forøvrig ett navn jeg liker veldig godt så vi har hatt ett kjæledyr som het det og ødela derfor muligheten til å bruke det på barna
Er dobbeltnavn aktuelt? Mio Andre for eksempel. Så hvis han vokser opp og ikke er fortrolig med navnet kan han bruke mellomnavnet?