Hjelp! Tips til guttenavn

**POPPSI**

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2014
Snøkrystallene2021❄️
Jeg venter min tredje gutt.. Har sett liste opp og ned, og finner nesten ingen navn jeg liker..
Har leitet på norske, svenske, danske, og amerikanske.. syns det er så mange fine jentenavn :(

Navnene på listen til nå: Mio, Milo, Axel, Matheo, Olai, Theo, Noah, Emil og Elias..

Så hiv gjerne ut forslag til meg:happy:
Fra før har jeg Lucas og Emilian :Heartblue:Heartblue

Hva med Emrik eller Benjamin? :) Synes det passer sammen med navnene du har fra før. :)
Navn er så veldig smak og behag, så ikke sikkert du liker de navna i det hele tatt :p

Jeg liker litt spesielle navn.
Ravn, Falk, Hauk, Eir ( blir ingen av de da samboer ikke er enig)
Har Storm fra før

Skulle skrive Milian, men innså at det kanskje ikke var så greit med en Emilian fra før :P

Du nevner egentlig de navnene jeg selv liker, blir du ikke fortrolig med noen av dem? Selv syns jeg Matheo passer fint med de andre guttas navn :)

Skulle skrive Milian, men innså at det kanskje ikke var så greit med en Emilian fra før :p

Du nevner egentlig de navnene jeg selv liker, blir du ikke fortrolig med noen av dem? Selv syns jeg Matheo passer fint med de andre guttas navn :)
Jo, men min samboer jobber i barnehage, så vet han kommer til å krysse ut en del av de.. også syns jeg det er litt kjipt å velge et navn der man potensielt kan bli 4 i klassen som heter det:joyful: Lucas valgte vi ut for 11 år siden når vi var 19 år.. hadde likt det i mange år da (one tree hill:p fra de som så det). Matheo er en av de jeg liker best, men fikk akkurat høre at det var 4 Matheo i barnehagen til han yngste..
Syns Milian er superfint, men litt likt ja.. spesielt siden vi kaller Emilian for det:joyful:

Hva med Emrik eller Benjamin? :) Synes det passer sammen med navnene du har fra før. :)
Navn er så veldig smak og behag, så ikke sikkert du liker de navna i det hele tatt :p

Ja Emrik er fint.. Det er på ekstra listen min:joyful:

Jo, men min samboer jobber i barnehage, så vet han kommer til å krysse ut en del av de.. også syns jeg det er litt kjipt å velge et navn der man potensielt kan bli 4 i klassen som heter det:joyful: Lucas valgte vi ut for 11 år siden når vi var 19 år.. hadde likt det i mange år da (one tree hill:p fra de som så det). Matheo er en av de jeg liker best, men fikk akkurat høre at det var 4 Matheo i barnehagen til han yngste..
Syns Milian er superfint, men litt likt ja.. spesielt siden vi kaller Emilian for det:joyful:

Lett når du skal rope på de da :hilarious:

Jeg liker litt spesielle navn.
Ravn, Falk, Hauk, Eir ( blir ingen av de da samboer ikke er enig)
Har Storm fra før

Ikke så glad i for spesielle navn.. ikke at jeg syns typ norrøne navn er spesielt, men jeg har drevet med hester, så forbinder mange av de navnene med det:happy:

Oops, da ryker mange av av navnene hvis han ikke vil ha navn som han har i barnehagen :P

Jeg tenker one tree hill hver gang jeg hører Lucas ja :P Og PPL når jeg hører Aria.

Matheo er ett navn som er veldig på vei opp, men det er egentlig de fleste navnene på listen din.. Emrik tar helt av syns jeg (jeg jobber også med barn, mange små Emriker nå)

Hvis ikke mange skal hete det i samme klasse, må man kanskje ta navnene som vår generasjon heter? Sånn Anders, Jonas, Kristoffer. Ikke mange av de små som heter det lenger :)

Her har vi en Mikael, Matias, Johan, Nikolai og Storm :happy:
Gitte navn syns jeg er vanskelig, så jeg håper det ikke skjuler seg 2 gutter i magen denne gang. Storm fikk ikke navnet sitt før han var 8 uker gammel :hilarious:

Oops, da ryker mange av av navnene hvis han ikke vil ha navn som han har i barnehagen :p

Jeg tenker one tree hill hver gang jeg hører Lucas ja :p Og PPL når jeg hører Aria.

Matheo er ett navn som er veldig på vei opp, men det er egentlig de fleste navnene på listen din.. Emrik tar helt av syns jeg (jeg jobber også med barn, mange små Emriker nå)

Hvis ikke mange skal hete det i samme klasse, må man kanskje ta navnene som vår generasjon heter? Sånn Anders, Jonas, Kristoffer. Ikke mange av de små som heter det lenger :)

Er ikke sånn at ingen navn han har hatt blir godkjent. Men gjerne noen som blir uaktuell:joyful:
Ja, er typisk at jeg liker de navnene som er på vei opp :hilarious: viktigste for meg er jo at vi liker navnet selv:happy:

Ikke så glad i de navnen vi vokste opp med til bruk på baby, sikkert fordi jeg kjenner så mange med de navnene.. :p

Vil ha listen klar før jeg deler den skikkelig med mannen, men blir nok en av de navnene.. om det ikke dukker opp noe nytt og fantastisk :happy:

Gitte navn syns jeg er vanskelig, så jeg håper det ikke skjuler seg 2 gutter i magen denne gang. Storm fikk ikke navnet sitt før han var 8 uker gammel :hilarious:

De blir litt av en gutteflokk hvis det er 2 gutter! Syns dere har flotte navn på barna :)

Fine:Heartblue Oij, ja da skjønner jeg det blir vanskelig om du får to til:joyful: har du fått antydet noe om du har vært på tul?

Er ikke sånn at ingen navn han har hatt blir godkjent. Men gjerne noen som blir uaktuell:joyful:
Ja, er typisk at jeg liker de navnene som er på vei opp :hilarious: viktigste for meg er jo at vi liker navnet selv:happy:

Ikke så glad i de navnen vi vokste opp med til bruk på baby, sikkert fordi jeg kjenner så mange med de navnene.. :p

Vil ha listen klar før jeg deler den skikkelig med mannen, men blir nok en av de navnene.. om det ikke dukker opp noe nytt og fantastisk :happy:

Spennende å se hva dere ender opp med :D
Enig med deg, liker heller ikke navnene vi vokste opp med, og samtidig ikke navn som er veldig populære. Guttenavn er en stor utfordring her. Jentenavn er i boks. Så dette blir spennende!

Spennende å se hva dere ender opp med :D
Enig med deg, liker heller ikke navnene vi vokste opp med, og samtidig ikke navn som er veldig populære. Guttenavn er en stor utfordring her. Jentenavn er i boks. Så dette blir spennende!
Ja jentenavn var egt i boks her og, å vi hadde mange alternativer jeg likte godt:happy: Hadde jo et stort håp om jente :rolleyes: så nå vil jeg få navnet på plass, da jeg føler det hjelper med å få et forhold til barnet;)

Ja jentenavn var egt i boks her og, å vi hadde mange alternativer jeg likte godt:happy: Hadde jo et stort håp om jente :rolleyes: så nå vil jeg få navnet på plass, da jeg føler det hjelper med å få et forhold til barnet;)

Know the feeling!

Jeg synes Milas passer godt med dine navn, det er populært i Danmark men er nok ikke vanlig i norske barnehager.

Fine:Heartblue Oij, ja da skjønner jeg det blir vanskelig om du får to til:joyful: har du fått antydet noe om du har vært på tul?
Nei har ikke det, men oul om et par uker, så da får vi forhåpentligvis vite hva som skjuler seg :happy:

Cedric, Felix, Leon, Axel, Dexter, Linus, Aron, Casper, Leander, Victor..

Jeg er så enig i at guttenavn er vanskelig! Har en gutt fra før med litt uvanlig navn, så jeg må ha et navn som passer til dette. Er ikke glad i navnetoppen og synes det e kjipt når man må hete Oliver H, Oliver S og Oliver K. Eller lille Oliver og store Oliver som det fort kan bli i barnehagen. Utrolig vanskelig, men jeg liker naturnavn! Men jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete for å finne navn. Har vært å sett litt på kirkegården faktisk :hilarious:
Jentenavn har vi klart :)

Back
Topp