Hjelp til vognkjøp

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Sitter å drømmer meg litt bort i vogner. Og vi har veldig lyst på bugaboo camelon. Den er jo ganske dyr hvis man skal ha den ny. Men så har jeg sett en 2011 modell med litt utstyr til 5400. Er det en grei pris syntes dere? Eller ville dere lagt på å gått for ny?

Du har et bra kupp der synes jeg. Betalte litt for mye for min vet jeg nå.

Eg ville kjøpt den nye som kommer. Buggaboo Buffelo. Den har større hjul fremme, lettere å håndtere i både sol og snø:) Men hvis det ikke er viktig, så synes jeg det er en fin pris på den brukte:)

Er knall fornøyd! Elsker den!
Den er god å kjøre på snø så hadde ikke kjøpt den nye bare pga nye hjul.
Jeg kjøpte nye frem hjul da de som var på vogna var slitt (2008 modell)

Kjøp heller snøhjul til den gamle typen. Vi bestilte vår fra Nederland med en hel masse tilbehør til rundt 8000 i 2008. 5400 er ingen upris syns jeg, hvis vogna er i tipp topp stand...

Hva slags utstyr er det med da? Jeg solgte en 2009 eller 2010-modell (jeg kjøpte den brukt, men brukte den knapt selv) til 5000 kr i august. Da var det med parasoll, vinterhjul, bilstoladapter, transportbag og regntrekk+myggnetting. Synes ikke 5400 kr var ille for en 2011 hvis den har noenlunde samme utstyrsnivå.

Var det samme som fulgte med her. Men nå skal vi vente til den nye kommer og tror vi heller mot en ny. Liker å ha garanti egentlig:) greit sånn hvis noe skjer

Back
Topp