HJELP til vogn...

Mamman til Snart 2

Glad i forumet
 Er det noen som har vært borti Quinny 3XL Freestyle??? erfaringer? osv?
Bilde av vognen under... Jeg vurderer sterkt å kjøpe en sånn men er usikker på om jeg skal kjøpe ny el brukt, kanskje det er noen  her inne som skal selge en slik vogn, helst svart...

tipper det er mange slike til salgs[:)] Er ofte på tilbud rundt om på babyutstyrsbutikkene. Slik jeg har forstått i diskusjoner, erfaringer fra venninner ol. Så er den vognen elsket eller hatet

Ja, tror nesten ikke det finnes noen som er nøytrale til den[:D] enten er det beste vogna ever, eller så er det vogna fra helvete[:D]
(jeg ville ikke hatt sånn.. liten bag, velter lett, stor plass sammenlagt, smal og kort sportsdel..)

Syns det ser ut som en fin vogn, men har ingen erfaringer. Har også hørt det at den lett kan tippe over ende, men det er vell bare til å følge ekstra med, og ikke la babyen/ungen sitte alene i vogna uten noen som følger med[;)] Selv liker jeg Quinny Speedi, men vet ikke om det er sånn all-slags-vær-vogn[:D]

Jeg har den vognen! :)

Før vi kjøpte den leste jeg alt mulig om at den veltet lett, var veldig liten bag osv..
Synes ikke noe av det stemmer hittil! Lille har fortsatt plass i baggen, med vinterpose og greier.. :)
(Skal nevnes at lille ikke er så stor for alderen da...)
Vogna er veldig god å trille, den er genial med klikk-system og mulighet for bilsete. Eneste jeg misliker med vogna er at jeg synes den er tung. Men det kan være meg da jeg er liten og pinglete..

Men tror det alltid er like greit å gjøre seg sine egne erfaringer. Det noen andre elsker vil du kanskje hate og omvendt.. :)

Lykke til med vognvalg!

Tusen takk for alle svarene. Godt å høre med de som har den vognen oxo... har lyst til å selge den brio kompivognen vi har å kjøpe en Qunny istede...

Har erfaringer fra bhg...
Jeg har opplevd at vogna har velta flere ganger, både med sittedelen til og fra deg.
Den er smal og kort
Lite lun kalesje.
Korte seler.
Tung.

Vil heller anbefale TFK Joggster jeg. Den er ganske lik i utseende, mye større vogn, men dog lettere. Enkelt klikk system for bagen, mulighet for bilsete. I mine øyne, en mye bedre vogn.

Back
Topp