Hjelp til vogn?

Vaffern+4

Glad i forumet
Jeg ser at de fleste av dere har fått bestilt eller fått vogn i hus nå.

Selv er jeg så blakk at jeg ikke har fått gjort noen av delene:p

Trenger jo egentlig ikke vognen før i juli heller, men behovet for å få ting i orden melder seg jo disse dager.

Helst ønsker jeg Emmaljunga nxt90F, men denne er veldig dyr ny og såpass fersk på markedet at det ikke er mange som selger den brukt.

Derfor har jeg begynt å vurdere en rimeligere variant av denne.

På jollyroom har de en som heter petit cherie som ligner ganske mye.

Er det noen av dere som kan tipse meg om vogner som kan minne om nxt90 men som ikke er like dyr?

Det viktigste er at den har fire hjul, men helst at de foran er svingbare med mulighet for å låse.
At bagen har god nok plass og at den er enkel og ikke for tung.

Britax smile 2 er et godt alternativ.
Romslig bag, ergonomisk sportsdel som kan vendes begge veier, lett å legge sammen, veier lite, tar minimalt med plass sammenlagt i bilen, 4 hjul hvor de to fremste er svingbare men kan låses.

Romslig bag, ergonomisk sportsdel som kan vendes begge veier, lett å legge sammen, veier lite, tar minimalt med plass sammenlagt i bilen, 4 hjul hvor de to fremste er svingbare men kan låses.
Signerer denne :)

Jeg har kjøpt brukt da, og da heter den Brio Smile siden den er fra 2015 :)

Har kjøpt en stor,god,lun og romslig Simo kombivogn pluss en nett liten duovogn fra Recaro som egner seg bedre til å drasse inn og ut av bil :) kan også klikke bilstolen fast på understellet:)

Signerer denne jeg også! Babyen sitter også høyt i sportsdelen så man får bedre kontakt med den som triller, den har full liggestilling og romslig varekurv. Vi gleder oss til å ta den i bruk!!

Jeg har petit cherie Heritage duovogn og veldig fornøyd! Prøvde å legge ved bilde men appen her er på trynet om dagen[emoji30] Har ikke mye penger å rutte med så tar det gjennom klarna og betaler når feriepengene kommer:) personlig syns jeg det er tull å betale nesten trippelt så mye for en vogn bare fordi den heter emmaljunga[emoji54]

Jeg har petit cherie Heritage duovogn og veldig fornøyd! Prøvde å legge ved bilde men appen her er på trynet om dagen[emoji30] Har ikke mye penger å rutte med så tar det gjennom klarna og betaler når feriepengene kommer:) personlig syns jeg det er tull å betale nesten trippelt så mye for en vogn bare fordi den heter emmaljunga[emoji54]
Er ganske enig i det du sier der altså. Tror jeg bare har en forkjærlighet for emmaljunga siden jeg brukte det til de to andre.

Vurderer å kjøpe den på klarna jeg også, men har allerede brukt den litt så holder an å ser hva som skjer mot termin.

Men det hadde nok roet sjelen min litt å få vognen i hus ja, hehe

Er ganske enig i det du sier der altså. Tror jeg bare har en forkjærlighet for emmaljunga siden jeg brukte det til de to andre.

Vurderer å kjøpe den på klarna jeg også, men har allerede brukt den litt så holder an å ser hva som skjer mot termin.

Men det hadde nok roet sjelen min litt å få vognen i hus ja, hehe
Ja jeg ser den. Blir på en måte litt sånn affeksjonsverdi i tillegg hehe. Elsker at den vogna også kommer med adapter så man kan klikke bilstol rett på understellet :)

Ja jeg ser den. Blir på en måte litt sånn affeksjonsverdi i tillegg hehe. Elsker at den vogna også kommer med adapter så man kan klikke bilstol rett på understellet :)
Må det være en spesiell bilstol? Har besafe izi go fra sistemann så har ikke planer om å bytte den ut

Ooooh, perfekt! Da har jeg vel egentlig bestemt meg da, hehe. Men valgets kval ligger i fargen:p
Hehehe ja! De er like fine uansett. Jeg venter jente så fargen for meg var ikke noe problem hehe[emoji23] den er ikke rosa som den ser ut som. Den er beige:)

Jeg tror nok jeg ender på den jeg også. Blush, var det ikke det? Finnes det noe bilde som noen har tatt selv av den så man får mer riktig inntrykk av fargen?

Back
Topp