Hjelp til vogn...?

mharty

Forelsket i forumet
Dette er mitt første barn og jeg kjøpte en brukt emmaljunga edge duo som vogn.. Men så begynte jeg å tenke på når hun begynner i barnehagen, da burde hun ha en vogn der.. Så mitt spørsmål er, hvor lenge bruker de vogn? For jeg tenker jeg må ha noe her hjemme også? Men hva skal jwg da kjøpe?:p dersom jeg kjøper ny vil jeg at det skal værw mulighet for p ha bag på den, slik at det kan bli vogna til neste baby vi skal ha...
Tips tas imot:))

Fra BV -appen

Har bare hatt ei vogn til førstejenta vi en brio duo vogn, å en reisetrille har vi.. Men tenkte faktisk på d nå at jeg vil kjøpe en brukt vogn til å til sovevogn i bhg, siden vognene bare står ute der hele uken.. I et vognskjul altså, mn det er jo ute, så vogna blir så fort slitt når den står ute.. Hmm noe å tenke på..

Sent from my iPad using BV Forum

Har tenkt å kjøpe ei simo vogn el. til 500 kr på finn til bhg bruk, vet av erfaring att vognene i bhg ofte blir stående mye ute, og det er forskjellig fra bhg til bhg hvordan oppbevaringsmuligheter og løsninger der er...
Har to vogner nå, en nitro city fra emmaljunga (hovedvogn) også låner vi en baby jogger city mini, men den blir sjeldent brukt

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Til bhg bruk kommer vi bare til å kjøpe en brukt rimlig vogn. Skal jo bare brukes til sovevogn:)

Sophia 14.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Back
Topp