Hjelp til valg av vogn.

Karkri76

Forelsket i forumet
Skal snart bestille vogn, men klarer ikke bestemme meg for hvilken. Det står mellom Stokke Trailz og bugaboo buffalo. Hvilken ville du ha valgt og hvorfor?

Vi har kjøpt Trailz! Har ingen erfaring med den andre vognen, men var ikke i tvil om trailz.. Vi bor litt landlig til, og valgte derfor den pga store lufthjul, stødig i snø og grus. Den kan også brukes på store skogsstier! Utseendemessig syns jeg den er dødsfin, og når bilsetet vi har kan brukes rett på chassiet var valget lett :) Har erfaring med stokke crusi, og var fornøyd med den! Så når trailz'en er en forbedret versjon tenker jeg at det ikke får blitt ille :)

Ville valgt bogaboo fordi eg syns stokkevognene er mindre pene.
Dei er dessuten ubrukelige på anna føre enn tørr asfalt. Ok, det er nok litt overdrevet da, men såg nettopp ei dame i byen som hadde stokkevogn, ho måtte bære den med seg pga at eit par cm snø gjorde at hjula ikkje gjekk rundt i det heile tatt.

Ville valgt bogaboo fordi eg syns stokkevognene er mindre pene.
Dei er dessuten ubrukelige på anna føre enn tørr asfalt. Ok, det er nok litt overdrevet da, men såg nettopp ei dame i byen som hadde stokkevogn, ho måtte bære den med seg pga at eit par cm snø gjorde at hjula ikkje gjekk rundt i det heile tatt.

Du kan ikke dra alle stokke vognene under en kam, trailz er forbedret og utviklet for snø og grus - riktignok ikke 1 meter snø, men dog. Stokke Xplory derimot kan jeg tenke meg må bæres rundt nå.. Stor forskjell på hjulene på disse vognene :)

Jeg stod også mellom disse, endte til slutt opp med å bestille stokke trailz. Måtte prøve den med tvillingene, og er så langt strålende fornøyd :)

Bugaboo

Jeg gråt da jeg solgte buggabooen min. Var så trist, for den var så nydelig. Praktisk, pen, god på all slags føre (kjørte den på skogsløyper og snø som bare det). Samtidig var den flott til aktiviteter som cafebesøk og butikkturer. Kom fram over alt og hadde en unge som trivdes i vogna fordi de kunne se seg rundt (hadde den til to )
Opplevde at flere andre vogner som etterlignet funksjoner hos buggabooen kom til kort.

Solgte vognen fordi jeg har stengt butikken og stoppet ungeproduksjonen. Men skulle jeg bli utsatt for et arbeidsuhell blir det helt klart ny bug. Så jeg heier på den!

Ble ikke Stokke Trailz tilbakekalt rett før jul?

Bugaboo buffalo :) jeg syntes denne virker genial. Hvert veldig fornøyd med cameleon. Har enda tilgode å sete ut buffaloen men den står klar i kjelleren

Ble ikke Stokke Trailz tilbakekalt rett før jul?
Trodde også det.

Jeg har Bugaboo buffalo og er kjempefornøyd. Bl.a pluss for stor og god bag. Synes heller ikke stokke sine vogner er så fine.

Jeg hadde nok valgt buffalo, for jeg elsker bugaboo:-)

Men jeg har også vært nysjerrig på trailz:-) syns bagene på crusi/trailz er skikkelig flotte:-) kunne tenkt meg å prøvd den, men litt dyr å kjøpe som en tredje vogn, ved siden av bugaboo og emmaljunga som jeg har fra før!! Hehe...

Stokke sitt trailz understell er tilbakekalt! !
....jeg hadde valgt og har valgt Bugaboo fremfor Stokke. Vi sto mellom samme valg ;-)

Back
Topp