Hjelp til valg av vogn!!

maba03

Andre møte med forumet
Åååh, denne store jungelen av alle de himmelske vognene. Trodde aldri det skulle bli sååå vanskelig, men det ble det likevell.

Har altså veldig lyst på en skikkelig god vogn, som babyen kan vokse med. Altså en vogn som har bagvogn og sportsvogn.
Har veldig lyst på Emmaljunga, men usikker på city cross, edge duo eller mondial? Evt hvilken mondial? :anyone

Men den vognen jeg har mest lyst på er såklart STOKKE! Har da sett på trailz, siden jeg må ha en vogn som tåler snømengder og ut og inn i bil. Hadde først lyst på stokke crusi eller xplorer, men ser ikke for meg disse som turvogner?

Har dere evt forslag til noen knall gode vogner? :D

Har termin i starten av april, men vil gjerne ha satt meg godt inn i alle vognene :eek::p

Mitt valg blir bugaboo buffalo... :-)

Synes denne Stokke trailz er knallfin!
Emmaljunga har jeg aldri likt.

Jeg lurer på om noen har erfaring med 4hjul og svingbare hjul forann.. Hvordan er disse på snøføre? Ungen kommer i februar, så sjansen for snø er stor... har sett på noen vogner med låsbare hjul, men sambo er skeptisk. Jeg tenker svingbare kaan være og på shopping? Hva sier dere?

Jeg er kjempe fornøyd med Emmaljunga mondial de luxe chrome. Gode, store hjul, som er lett å trille. Og selvfølgelig veldig pen å se på;) Eneste minuset er at det er veldig stor. Men er super fornøyd med vognens funksjon.

4 hjul med svingbare foran er gull:) Kjekt å kunne låse de i ulendt terreng.

Hjul som er svingbare i snø er vel et h*****... enten helt låste eller noen man kan låse tenker jeg..!!

har kjøpt stokke trailz til lillebror :) har bare prøvd den en gang, men er så langt fornøyd! Også er den jo så fin å se på! Hva med bugaboo buffalo som nevnes over her, den har jeg også prøvd ut litt og den virker veldig god å trille :)

Min erfaring er at det ikke finnes en vogn som passer til alt!
Når det gjelder snø så er det best med tynne lufthjul. De kan godt være svingbare, for såvidt jeg vet kan alle låses.
Emmaljunga er fine, men store. Ville ikke valgt city cross på grunn av brede hjul.
På ulendt terreng er det best med en vogn med god fjæring.
På shopping er det best med svingbare fremhjul, hvis ikke er det håpløst å manøvrere.

Emmaljunga super nitro! Superfornøyd.

Stokke crusi er ubrukelig på ulendt terreng

min forlovede falt pladask for emmaljunga mondial de luxe, så blir nok den i hus her etterhvert ;) søstra mi har emmaljunga duo å den e kjempegod- var nok slik valget ble tatt ;) er dog usikker på svighjul eller ikke.. hva mener dere passe best til landeveg- å at vi vil bruk vogna så lenge som mulig uten at den blir tung? :)

Basson gunia trur jeg den het jeg er så fornøyd med basson vogn :D

Emmaljunga edge duo combi- super vogn!! Brukt den i 16 mnd så langt og har ikke angret ett sekund :)

Har super nitro og bor langs en grusvei. Den fungerer supert på grov grus og skogsvei med låste hjul, og på asfalt og i byen er denne med svinghjul. Snø har jeg ikke prøvd enda men snakket med ei i vinter og hun sa det gikk veldig bra.

ImageUploadedByBV Forum1418125372.597855.jpgImageUploadedByBV Forum1418125394.166827.jpg

Jeg har tre barn og har vogndilla ;)
Har derfor prøvd en god del vogner og vil på det SETERKESTE anbefale Emmaljunga edge duo :)

Dette er vognen som er så god og trille, stor plass i bagdelen, veldig god på vinterføre, stødig osv

Den er litt tyngere en andre som feks city crossen men den er mye mindre og i tillegg drivere og trille.
Jeg menere dette er den beste vognen på markedet akkurat nå!

Lykke til ;)

Vis vedlegget 92851Vis vedlegget 92852

Jeg har tre barn og har vogndilla ;)
Har derfor prøvd en god del vogner og vil på det SETERKESTE anbefale Emmaljunga edge duo :)

Dette er vognen som er så god og trille, stor plass i bagdelen, veldig god på vinterføre, stødig osv

Den er litt tyngere en andre som feks city crossen men den er mye mindre og i tillegg stivere og trille.
Jeg menere dette er den beste vognen på markedet akkurat nå!

Lykke til ;)

Jeg har emmaljunga mondial delux paris, kjempe fornøyd med den :) angrer ikke på kjøpet.. Stor romslig bag, sportsdel du kan ha vendt mot deg..

Back
Topp