Hjelp til valg av guttenavn

Smulemamma

Flørter med forumet
Vi har en liste med 13 guttenavn som vi liker veldig godt begge to. Vi har lyst at han skal ha to navn, men hovedsakelig bruke det første. Hvilke liker dere? Og er det noen navn som vi ikke burde bruke av en grunn vi ikke har tenkt på? Begge våre fedre heter Bjørn og det hadde vært kjekt med en slags oppkalling etter dem.

Her er listen:
Bjørnstjerne
Brand
Frej
Hugin
Hugleik
Kjerand
Leik
Skage
Soland
Sole
Tarald
Vebjørn
Åsbjørn

Synes Frej, Tarald og Vebjørn er fine navn :) Ellers er jo Bjørnar også fint, hvis dere skal oppkalle etter bestefedrene som heter Bjørn :)

Brand Bjørnstjerne fungerer jo da :) Synes Bjørnstjerne er litt for spesielt for min smak, men synes man fint kan bruke det som mellomnavn. Da får du jo oppkalt han også.

Brand synes jeg er kjempe nydelig!

Liker også Bjarni og veldig godt ( et lite forslag) ;)

Bjørnar er også veldig fint :)

Har noen flere forslag til dere:
Asbjørn
Bjørnar
Bjørnulf
Bjørnulf
Eldbjørn
Gudbjørn
Gunnbjørn
Hallbjørn
Ingebjørn
Kolbjørn
Oddbjørn
Sebjørn
Thorbjørn
Vebjørn

Alternativt kan dere jo la dere inspirere av tysk: Bernhard (bjørn + hard) eller Bernt (av Bernhard).

Av navnene på listen deres liker jeg spesielt Vebjørn godt, av navnene jeg skrev over her syns jeg Kolbjørn er veldig koselig :)

Brand Bjørnstjerne fungerer jo da :) Synes Bjørnstjerne er litt for spesielt for min smak, men synes man fint kan bruke det som mellomnavn. Da får du jo oppkalt han også.

Brand synes jeg er kjempe nydelig!

Liker også Bjarni og veldig godt ( et lite forslag) ;)

Bjørnar er også veldig fint :)
Det ser ut som om vi lander på Bjørnstjerne til mellomnavn.

Vebjørn :-)

Back
Topp