Hjelp til valg av fliser

KræsjPink

Gift med forumet
Prøver å bestemme meg for hvilke fliser vi skal ha på badet i det nye huset vårt.
Er vanskelig å finne noe jeg liker og som forhåpentligvis vil være fint i 15 år frem i tid.
Har landet på lyyyyse beige fliser på veggen og beige fliser på gulvet. Men lurer på å ha denne dekorflisen på badekaret:

(Sorry gigantisk bilde)

Den er 60 x 120 cm så det skal bare være èn stk på badekarsiden. Den er i samme farge som gulvflisene.
Men spørsmålet er om de vil være fine om 10 år, eller veldig umoderne? Hva tror dere?

Her kan dere se flisen i en mørkere farge, mønsteret kommer bedre frem her (se på det siste bildet):
??http://www.finn.no/finn/realestate/homes/viewimagewide?reference=2011/1/7/9/253/147/89_-1811751619.jpg&finnkode=25314789

Nr 1: Det var kjempefint med en sånn dekorflis [:D]
Nr 2: Er det der du skal pusse opp (link til finn)

ORIGINAL: Stine!

Nr 1: Det var kjempefint med en sånn dekorflis [:D]
Nr 2: Er det der du skal pusse opp (link til finn)

Nei, det er bare en leilighet her i bygda som har valgt like fliser, bare i mørkere farge[:)]

Nei, moten fra 1996 er vel ikke så veldig poppis lenger..
Men flisene på gulv og vegg er veldig nøytrale, så det er bare den dekorflisa som vil skille seg ut tror jeg. Ikke lett dette, vil jo ikke ha et helt plaint, hvitt rom heller..

Flere med synspunkter?

vanskelig å si om 10 år[8D]
men de var fine da,selv om jeg ikke er noe glad i rosa[:D]
(hadde ikke kjøpt en leilighet med mye rosa dill i,spesielt ikke bad osv-dyrt å fikse)

ORIGINAL: Astrone Laluna

vanskelig å si om 10 år[8D]
men de var fine da,selv om jeg ikke er noe glad i rosa[:D]
(hadde ikke kjøpt en leilighet med mye rosa dill i,spesielt ikke bad osv-dyrt å fikse)

De er ikke rosa altså, da er det nok bare bildet og dataskjermen som gir feil inntrykk. De er beige[:)]

har jobbet med fliser. Er VELDIG vanskelig å se hvordan en flis ser ut i virkeligheten ut ifra bilder. Derfor ga vi sjeldent ut brosjyrer. For kan være så stor forskjell fra virkeligheten at en kan gå på en STOR smell [&:]

Jeg liker dekorfliser og skal garantert ha det på badet vårt i huset [:)] Bare prøve å beherske meg så det ikke blir noe voldsomme greier. Det er som sagt litt kjipt om en blir lei det...

Så flotte fliser! kanskje vi skal vurdere denne typen! Kor får ein den kjøpt?
men vi har igrunn bestemt oss for fibp trespo baderoms belegg.. litt billigere og like fint[:)]

ORIGINAL: Datt du

Så flotte fliser! kanskje vi skal vurdere denne typen! Kor får ein den kjøpt?
men vi har igrunn bestemt oss for fibp trespo baderoms belegg.. litt billigere og like fint[:)]

De er fra en lokal flisebutikk som heter Prima Bad, vet ikke hvilket merke flisene er fra desverre. Jeg tror de importerer flisene rett fra fabrikken i Italia..
Bygger dere også nytt hus[:)]?

Back
Topp