hjelp til utdrikkingslag...

RuLLeGarDinA

Elsker forumet
er det noen som har tips til hva gutta kan finne på med sambo?
noe kjekt og som ikke koster skjorta.
trenger mange tips.

sitter akkurat å prater me en kompis om det...  eg skal være forlover til søstera mi.... det vi skal er ikke billig ... skal overaske henne med å komme til nererland( hu bur der).. var bare litt morsomt siden vi sitter å prater om det......
men det vi skal gjøre der nede eg gå ta ein tur på byn og ut å spise middag... å det er ikke dyrt men kjempe koseligt

dytter den opp igjen jeg

prøver igjen=)

Broren ble med min mann på biltema fra morgenen av også hadde kammeratene gjemt seg her i huset når de kom hjem..

Min mann så fikk bind foran øynene her hjemme også tok de han med på kjøretur(1time) også var det ut i en liten båt hvor han skulle sitte å vinke hele tiden..
Han så jo ikke noe så hadde ikke peiling på hvor han var henne..
Han var også iført en rosa tights og en singlett..

Senere på kvelden syklet han rundt i byen på en 3 hjuls sykkel og solgte kjærligheter..

De gjore nok masse mere men er det jeg vet om ihvertfall..

takker for svar. flere?

Venninna vår fikk først to kjøretimer på motorsykkel, før hun fikk stå på vannski.
Deretter fikk sitte i boblebadet til ei venninne og så var det lunsj.
Vi kledde henne opp med noen forferdelige klær før vi dro til byen hvor hun solgte steiner som var malt som marihøner.
Så dro vi til ei ny venninne hvor mat og stripping sto på menyen.
Etter det dro vi på byen og hadde det gøy.

Hvis den som skal drikkes ut drev med sport eller hobbyer i ung alder er dette et alternativ. Altså at uttdrikkingslaget utfører aktiviteten. (Brud/brudgom må kjempe mot resten av gjengen som avsluttning på den delen)

Lage klippekort med ting som må gjennomføres i løpet av dagen/kvelden. (sjekke opp en bartender, kysse noen på kinnet, osv.. litt russeinspirert)

Selge boller formet som pupper eller penis-brød. (krever forarbeid sef)

Byttehandel. Altså, en kurv med glidemiddel, kondomer, glidemiddel og annet stæsj. (helst noe dden som drikkes ut synes er litt flaut) Og så skal personen gå rundt til folk og butikker og skaffe seg så mye nytt som muligt. (helst penger eller drikkevarer)

Selge andre ting... Deler av tøyet (ferdig prisede stykker som klippes av), Kondomer eller noe hjemmelaga mikk-makk.

Sette personen på danske/svensk/englansbåten, så personen tror den er alene, men dukke opp i løpet av noen timer....

Picnik et utradisjonelt sted til lunsj.

Se et show/forestilling/revy. Gjerne med mulighet til å få brud/brudgom opp på scenen.

Ha rebusløp for deltakerene men brud/brudgom blir stasjet opp i kostyme.
(5 poster. Quiz om personen, fleip eller fakta spp.mål, lage hilsener til fotoalbun\m fra utdrikkingen som gis i gave til bryllupet, lage fellesbilde/maler på lerret med personens yndlingsfarger og dette blir også holdt hemmelig til gaven overrekkes under bryllupet)

Vannski, wakeboard, motorsykkeltur osv

Viktig å tenke på at alle skal kose seg og at det skal bli et godt minne også.

Lykke til

å tusen takk. mye bra her[:D] tar også i mot flere tips[;)] må ha en liste med forslag til forloveren, han aner ikke hva han skal finne på=)

Dette gjorde kameratene får min mann;

Vi overnatta hos svigers og tidlig om morgenen kom en gjeng mannfolk utkledd som gerilja folk å "kidnappa" meg(jeg visste om det[;)]) og så tok de mannen min å lenka han fast til trappa.. så tok de meg med seg... .. En gjeng andre mannfolk kom å redda mannen min etter ei stund og de skulle liksom hjelpe han å befri meg. Han måtte gjennom en del øvelser, rappelering, kartlesning osv...

.. jeg ble kledd ut i burka og gjemt i et skjul på en soft gun bane. Og der ble det "krig" mellom gerilja folket og min manns lag.. til slutt klarte selvfølgelig mannen min å redde meg[:D] det var romantisk altså..hehe..( har det på film når han finner meg og tar av burkaen å kysser meg, ser helt tåpelig forelska ut..hehe...)...

etterpå reiste gutta på telt - tur der de satt opp lavo og grilla og kosa seg natta lang..

ikke så dyrt, annet enn leia av soft gun banen[:)]

Stilig med kidnappinga. [:D] Funker sikkert med paintball også.

Noen ideer til:

Go cart

Fjellklatring, rappelering...

Typens uttdrikkingslag endte med overnatting og fest ute i en lavo.

Utfordringer (offenligt) med drikke i gevinst eller voksing av legger/lår i straff. (kompis fikk dette.... Ikke mye blid for at han ikke ga på mer i utfordringene)

Dødtid kan fylles inn med å plasere personen i en rundkjøring med skilt "Tut så drikker jeg".

Vin smaking/ Øl smaking

matkurs, drinkmix kurs

En kamerat av meg fikk laget Chippendale-kalender da han ble drukket ut. Kameratene i utdrikningslaget hadde sørget for antrett/setting til hver sin måned og han som skulle drikkes ut måtte pent stille opp [:D] F.eks dro de på brannstasjonen (hvor han ene jobber) hvor han måtte posere i tanga foran brannbilen med brannmann-hatt på, satt på motorsykkel med innoljet bryst etc. Den ferdige kalenderen pakket de inn og ga til bruden som morgengave [:D] Ble jo selvfølgelig ikke veeeldig sexy, men både brud og brudgom har ledd mye av det - tror nok både brudgom og kompisene hadde det ganske så gøy mens de lagde den også [:D]

tusen takk for alle svar[;)]

Back
Topp