Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mannen kjøpte ‘feil’ tester, og kjøpte 25pk med RFSU sine strimler. Hørt at de kan være litt varierende… men har tatt en test hver morgen siden 3+3. Er idag 4+4 og kjenner jeg blir nervøs av hele greia. Syns ikke de har blitt så mye sterkere siste dagene.. Og selvsagt er det søndag imorgen
Erfaringer?
Ser fine ut, spør du meg Personlig har jeg bare tatt 1 test og når den var positiv, så er det liksom ikke noe å lure på. Man er gravid. Prøv å slapp av og nyt det, selv om jeg vet mange har dårlig erfaring med sa/ma, tror jeg det er mer stressende å ta nye tester hele tiden og skulle sjekke selv. De kan variere og kan derfor ikke brukes som annen fasit enn at du enten er gravid eller ikke. Skulle det mot all formodning ikke gå veien, så vil man nok merke det på kroppen omsider, og man burde da heller få sjekket hos legen. Håper det går bra for alle her inne og at vi kan senke skuldrene og prøve å nyte tiden med spiren vi bærer på
Syns de har veldig fin stigning jeg.. De blir også litt vanskelig å tolke etterhvert som de tørker ut viktig å huske også at de er ikke ment til å tolkes annet enn positiv eller negativ Selv om mange av oss gjør det
Til å være rfsu tester så ser det der veldig bra ut. De ser helt like ut når de tørker, så de er umulig å sammenligne med. Jeg forstår så godt at det er skummelt og at du blir nervøs. Jeg har aldri vært så nervøs som denne gangen. Men vi må bare holde ut og stole på at det går bra inni der. Så lenge det ikke er blod og du har positiv test så er du faktisk gravid.
Takk for alle svar Har en gutt fra før som er 2,5år og hatt noen kjemiske og spontanaborter før og etter han.. Så er ganske nervøs Men får bare stole på kroppen og på at jeg faktisk er gravid