Hjelp til tolking:P

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Er styreleder.Sendte meld til vara i går.

Hei. Har vært oppe på døren din i dag.Tenkte jeg skulle snakke med deg ang at vi lurte på å selge leiligheten vår nå.Kunne du tatt over til årsmøtet i feb/mars når det skal velges styre på nytt? Kan snakkes mer om det senere. Er du hjemme en dag?Hilsen Helene

Legger ut svaret etterpå.Usikker på om vi skal be megler kjøre på eller vente.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi får snakkes om det ja. Vi finner nok en løsning. Jeg kommer sent hjem i dag, men er hjemme både i morgen og fredag ettermiddag/kveld. Vi snakkes!

Er jo en grunn til at folk blir vara. Hvorfor skal dere tilpasse evt salg av leilighet? Kjør på!

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Tror dere jeg kan be megler kjøre på? Får no svar i ettermiddag/kveld uansett

Seff kan du det, syns jeg! I verste fall må du sitte som leder de få mnd til meste generalforsamling. Det ordner seg :-)

Da får vi kjøre på .skal ringe megleren senere:) nedgangstider og snart rolig marked gjør at vi vil selge nå. Seff så er jo hovedgrunnen til at vi selger at vi vil ha større plass med finere område rundt. Håper vi får mye for leiligheten.
Jo finere plass kan vi få oss:)

Lykke til med salg :-) det er jo veldig spennende å selge bolig altså :-)

Jeg er litt nervøs.håper det ikke tar så lang tid før det dukker opp noe da vi skal bo midlertidig hos min mor.;) og håper det blir skikkelig budrunde;)

Back
Topp