Hjelp til terminberegnelse

lyra6

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har fått flere terminer nå. Fikk 9, 7 på tidligere ul og nå 12 august på oul. Jeg tror jeg er litt mer på vei enn det de mente på oul.:wtf:
Jeg hadde første dag av sist mens 27 okt. Jeg gikk så på hormonkur, og satte eggløsningsprøyte den 13 nov. Vi hadde sex 13, 14 og 15 november, og kun da, og jeg ble gravid. Hva mener dere blir rett termindato?

Jeg har fått flere terminer nå. Fikk 9, 7 på tidligere ul og nå 12 august på oul. Jeg tror jeg er litt mer på vei enn det de mente på oul.:wtf:
Jeg hadde første dag av sist mens 27 okt. Jeg gikk så på hormonkur, og satte eggløsningsprøyte den 13 nov. Vi hadde sex 13, 14 og 15 november, og kun da, og jeg ble gravid. Hva mener dere blir rett termindato?
Hvis de har sagt den 12. Så regner jeg med egget festet seg sent, de ser jo på str på baby og det er jo den de forholder seg til

Jeg satt eggløsningssprøyte den 9.nov, men det var prøverør da. Befruktning skjedde 11.nov. Og jeg har fått termin 6.august. Hvis befruktningen hos deg skjedde f.eks 15.nov høres det ikke helt galt ut. Men jeg tror de fleste får feil termin med noen dager på oul. I følge målinger er baby 1 uke lenger på vei hos meg, og det er jo umulig når vi vet nøyaktig når befruktningen skjedde. Så han er nok bare litt større enn gjennomsnittet, akkurat som at noen er litt mindre enn gjennomsnittet. Hadde ikke jeg hatt prøverør ville jeg fått termin i slutten av juli i stedet :rolleyes:

Jeg hadde el 15 el 16 NOV. Har fått termin 11 august. Har aldri født på termin alltid før. Så lenge terminen ikke avviker med uker hadde jeg ikke tenkt noe mer på det.

Back
Topp