*Kjærlighet2*
Glad i forumet
Har begynt å vaske babytøy, vaska først en maskin med fargatøy og så en maskin med bare hvitt. Åpna maskinen og alt var rosa[:@][:@][:@][:@][:@][:@] hadde glemt å klippe av en rød name it lapp og jeg som venter gutt! Hadde lyst å hyle høyt. Noen som har noen gode tips for å få tøyet hvitt igjen??? Prøver med vanish hvitt nå...
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg prøvd både vanish hvitt og noe annet hvit vask som skulle gjøre gulnet og gråaktig tøy hvitt uten hell... Så da ble det å farge alt mørk blått. Ble faktisk bedre enn forventet! ...og bedre enn det var siden vi ikke venter jente
Men kjenner fortsatt at det er litt surt, alle de pene hvite klærne, inkl et helt nytt hentesett mamma hadde kjøpt
men men kan ikke gjøre noe mer med det nå... gjett om jeg skal være obs neste gang hvite klær ska vaskes!!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Da har jeg prøvd både vanish hvitt og noe annet hvit vask som skulle gjøre gulnet og gråaktig tøy hvitt uten hell... Så da ble det å farge alt mørk blått. Ble faktisk bedre enn forventet! ...og bedre enn det var siden vi ikke venter jente

Men kjenner fortsatt at det er litt surt, alle de pene hvite klærne, inkl et helt nytt hentesett mamma hadde kjøpt