Hjelp til sykehusvalg

Ønsketerstort

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen,
lurer på om det er noen som har anbefalinger til sykehus med tanke på kortest mulig ventetid?I Møre og Romsdal...Fastlegen min skal sende henvisning i dag, jeg må bare bestemme meg hvilket sykehus jeg skal velge. Er jo sinnsykt lang ventetid hos alle??!
Håper på svar/ synspunkter på dtte raskt

Hvis du skal til utredning ville jeg valgt Ålesund, da Molde og Kristiansund er sinnsykt treige på timer til sædanalyse blant annet. Er det henvisning direkte til prøverør er nok St. Olavs det beste[:)]

Jeg lander nok på Ålesund ja tror jeg. Ifølge listene som ligger ute på nett, har de kortest ventetid av alle i Møre og Romsdal.
Da er det bare å vente på telefon fra fastlegen, å håpe tiden går fort.
Takk takk for svar[:D]

Ej hadde utredning i Ålesund og går dit på ul. Dei e kjempe flinke og tar godt vare på dej.
Og d e nokk st.olav som tar sej av uttak og innsett. Men litt ventetid må du nokk rekne med,men tida går fort. [:)] Lykke t frammover!

Er utredning vi skal i gang med ja.Hører vel ikke til her inne på assistert befruktning, men tenkte at de fleste av dere har vel vært gjennom utredning å dermed valgt sykehus osv, å hadde derfor noen synspunkter.

Bryr du deg ikke om avstand så anbefaler jeg Riksen.. Kjempe fornøyd

Back
Topp