Hjelp til strektolking

Søtnosa

Flørter med forumet
Var 13 dpo igår og testet negativt med digital, men siden tempen hoppet opp en halv grad i morges og jeg ennå ikke har tr, så tok jeg en strimmel idag.. ser strek tydelig, men klarer ikke å se om den har farge.. er en vanlig babyplan strimmel, pleier de å ha sterke skygger? Når jeg har fått skyggestrek før så har de ikke kommet frem på bilder... hva tror dere?
 
Var 13 dpo igår og testet negativt med digital, men siden tempen hoppet opp en halv grad i morges og jeg ennå ikke har tr, så tok jeg en strimmel idag.. ser strek tydelig, men klarer ikke å se om den har farge.. er en vanlig babyplan strimmel, pleier de å ha sterke skygger? Når jeg har fått skyggestrek før så har de ikke kommet frem på bilder... hva tror dere?
Tror du er gravid :) Jeg har ikke erfaring med de testene fra babyplan. Ser jo streken veldig godt.
 
Tror du er gravid :) Jeg har ikke erfaring med de testene fra babyplan. Ser jo streken veldig godt.

ja jeg ser den også godt, er så redd for å bli skuffet igjen om jeg tror jeg er gravid er så spent på om noen har erfaring med så sterke skygger på disse testene...

Men nå tok jeg en test til i samme urin, og en i vann, den i urin fikk strek; den i vann fikk ikke.. så kanskje jeg skal være forsiktig positiv og veldig forhåpningsfull..
 
Jeg har aldri fått en skyggestrek som vises så godt på bilde før.
Og synes den ser rosa ut også :)
Ville tatt en ny om to døgn, vil nok være mye sterkere da :)
 
Synst no den var veldig tydelig og rosa, så syns den ser positiv ut :happy: De som har lagt ut med skyggestrek har jo pleid å mangle farge..
Var 13 dpo igår og testet negativt med digital, men siden tempen hoppet opp en halv grad i morges og jeg ennå ikke har tr, så tok jeg en strimmel idag.. ser strek tydelig, men klarer ikke å se om den har farge.. er en vanlig babyplan strimmel, pleier de å ha sterke skygger? Når jeg har fått skyggestrek før så har de ikke kommet frem på bilder... hva tror dere?
 
Jeg har aldri fått en skyggestrek som vises så godt på bilde før.
Og synes den ser rosa ut også :)
Ville tatt en ny om to døgn, vil nok være mye sterkere da :)

ja det er det jeg heller ikke har fått! Nå blir jeg så spent! Kommer nok til å teste imorgen tidlig også!
 
Idag er testen bittelitt sterkere, men tydelig rosa kan nesten ikke tro det!
 

Vedlegg

  • B6C05272-2083-4486-B75A-849D61CFC64E.jpeg
    B6C05272-2083-4486-B75A-849D61CFC64E.jpeg
    31,7 KB · Visninger: 82
Back
Topp