Hjelp til navn...

~Amalie~

Glad i forumet
x'en (kommende barnefaren) vil ha Johnny etter sin morfar.
Jeg liker det ikke helt, hvertfall ikke som første fornavn.

Noen forslag som passer sammen med det?

Ole?....Ole-Johnny..
Kim-Johnny
Trym-Johnny
bare noen jeg kom på i farten[:)]

Liker egentlig Johannes ganske godt jeg.. men det var visst ikke godt nok. [&:]

Kanskje la det forbli et stille tema noen mnd og håpe han ombestemmer seg, klarer hvertfall ikke kalle ungen noe jeg ikke er sikker på at jeg liker.

Sondre, Oliver, Johannes er navn jeg liker, men de passer ikke så godt med Johnny.

dere må da finne noe dere liker begge to, ikke vær så snill med han, det er så enkelt at dersom du ikke liker det, så liker du det ikke, ditt barn også!!!!!! ser for meg at han sier det er greit visst du ville oppkalt etter et navn ikke han liker

Nei det blir ingen Johnny her i huset..

Liker morfaren veldig godt og sånn, men liker bare ikke navnet godt nok til å kalle min egen unge for det..

Hvorfor skal guttenavn være så vanskelig?

ORIGINAL: Amalie81

Nei det blir ingen Johnny her i huset..

Liker morfaren veldig godt og sånn, men liker bare ikke navnet godt nok til å kalle min egen unge for det..

Hvorfor skal guttenavn være så vanskelig?

ja jeg mener det virkelig; stå på krava!
 - for det gjør de også=) er lov det!

- har ikke noe spess tanker om gutte navn jeg heller, vanskelig ja, men er mange fine da =)

X'en heter Jon-Terje... vil ikke ha Jon [8D]
(ja vet eg er vanskelig i dag, hehe)

skal si han skal bestemme. hrmf... jeg er kansksje sta, men er viktig at begge liker det, pokker heller. er jo et navn, det er viktig!!! det er for resten av livet

Tror det blir en liten Johannes til slutt.. det navnet jeg liker best foreløpig hvertfall.

Søstera mi får en liten Dennis en av de nærmeste dagene :)

Når jeg hører navnet Johnny, så tenker jeg" johnny johnny uten armer og bein"
men det er jo viktig at dere begge liker det. Er ikke lett å bli vant til et navn man ikke liker fra begynnelsen av.

Back
Topp