Hjelp til navn

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Ønsker noen forslag til navn. På min side har mennene "Kristian" til mellomnavn. Etternavnet begynner på dobbel A (uttales Å). Vi hadde tenkt å ha et enkelt navn til dagligtale, mellomnavnet blir bare for å føre tradisjonen videre. Topp 10 navn er utelukket. Favoritter så langt er Aksel Kristian og Syver Kristian. Har også tradisjonelle navn på listen som Lars Kristian, Hans Kristian ol, men da hører på en måte navnene mer sammen.. Og annenhver mann her i området heter det samme :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes faktisk at Syver var fint, er liksom ikke noe jeg har hørt før :) Tenker også som deg at om dere velger de tradisjonelle navnene så hører de mer sammen "hele tiden". :)

Synes faktisk at Syver var fint, er liksom ikke noe jeg har hørt før :) Tenker også som deg at om dere velger de tradisjonelle navnene så hører de mer sammen "hele tiden". :)
Dette navnet har vi forelsket oss helt i. Og det navnet tilhørte oldefaren til Sambo. Hadde vært fint med et navn fra hver side <3

Dette navnet har vi forelsket oss helt i. Og det navnet tilhørte oldefaren til Sambo. Hadde vært fint med et navn fra hver side <3

Da tror jeg ikke dere trenger å lete mer. Hvis begge er forelsket i det så er det bankers. Lille Syver Kristian :)

Back
Topp