Hjelp til mellomnavn

karma1

Betatt av forumet
Vi har nå bestemt etter mye om og men at lillesøster skal hete Miray..men vi finner ikke et mellomnavn som passer til, det skal ikke brukes til vanlig så trenger ikke være helt match om dere skjønner,..ikke Isabell og ikke Sofie. Noen som har noen lure forslag?? Og siden storesøster har 2 navn måååå hun ha det også ??? Hva mener dere om det ? Takker for all hjelp !

Miray Elise, Miray Cecilie, Miray Melina, Miray Karina, Miray Theresa, Miray Madeleine... Noen forslag, kanskje det hjelper litt i tankeprosessen :-) må vel nesten bare prøve å koble masse navn til man plutselig kommer over en sammensetning man faller for :-)

Miray Elise, Miray Cecilie, Miray Melina, Miray Karina, Miray Theresa, Miray Madeleine... Noen forslag, kanskje det hjelper litt i tankeprosessen :) må vel nesten bare prøve å koble masse navn til man plutselig kommer over en sammensetning man faller for :)
Tusen takk,tenkt litt på Miray Elise faktisk :) Men så tenker jeg at kanskje ikke hun trenger mellomnavn selvom storesøster har det, så vet jeg også at det sier jeg kun fordi jeg ikke finner det perfekte mellomnavnet...Hehe, skal ikke være enkelt :)

Hun må ikke ha to navn selv om storesøster har det, det er opp til dere :) Litt som at mannen mente en periode at lillebror måtte ha et navn på M fordi storesøster har et navn på M :) Man MÅ ingenting, så lenge dere syns navnet er fint og det ikke er til ulempe for barnet (norsk lov som sier det siste der)

Miray Camil, Miray Celin

Last edited:
Vi har nå bestemt etter mye om og men at lillesøster skal hete Miray..men vi finner ikke et mellomnavn som passer til, det skal ikke brukes til vanlig så trenger ikke være helt match om dere skjønner,..ikke Isabell og ikke Sofie. Noen som har noen lure forslag?? Og siden storesøster har 2 navn måååå hun ha det også ??? Hva mener dere om det ? Takker for all hjelp !
Miray Elvida ❤️

Tusen takk alle, Miray elvida var fint :) og adele, mens får nok ikke gjennomslag for noen av de, nå har jeg derimot muligens fått mannen litt på tanken om Miray Isabell som er min favoritt.. Eller Mira noor, Mira som jeg helst vil...herregud alså skal ikke være lett dette her...

Back
Topp