Hjelp til Mellomnavn -Hermine

Gandine90

Andre møte med forumet
Heisann,

vi har funnet navn til lille gullet vårt men jeg ønsker så gjerne dobbeltnavn men synes alt høres rart ut liksom.

har dere noen forslag til et mellomnavn til Hermine?

Veldig spent og takknemmlig for innspill
 
Heisann,

vi har funnet navn til lille gullet vårt men jeg ønsker så gjerne dobbeltnavn men synes alt høres rart ut liksom.

har dere noen forslag til et mellomnavn til Hermine?

Veldig spent og takknemmlig for innspill

Skal hermine være først? :)
 
Hermine Marie/a
Hermine Matilde (litt langt kanskje)
Hermine Alea
Hermine Sofie/a (Med Sofie er dette min favoritt)
Hermine Louise
Hermine Andrea
 
Hermine er et ganske «langt» navn i forhold til å ha mellomnavn som går godt sammen? I mine ører blir det litt tungt. Men du tenker kanskje et symbolsk mellomnavn som ikke skal brukes i dagligtalen?
 
Hermine er et ganske «langt» navn i forhold til å ha mellomnavn som går godt sammen? I mine ører blir det litt tungt. Men du tenker kanskje et symbolsk mellomnavn som ikke skal brukes i dagligtalen?

ja helt riktig. Jeg selv heter Jane Kathleen men bruker aldri Kathleen. Synes det er så fint med to navn at jeg ønsker et dobbeltnavn.
I tillegg er Hermine ikke sååå vanlig så da har hun lille valget en eller annen gang tenkte jeg. :)
 
ja Hermine ønskes først Førstevalget var Leni Hermine men nå synes jeg Hermine er så fint at det må nesten bli Hermine mellomnavn :happy:
Det er kanskje ikke så vanlig overalt. Men jeg har venninner hvor det er mellomnavnet som brukes. Jeg synes Leni Hermine var super fint, ville gått for det:)
 
Sniker, men synes også Leni Hermine var veldig fint!
Ellers passer det samme med mange andre navn.

Hermine Alexandra
Hermine Noelle
Hermine Andrea


Tenker dere bruke begge navn i dagligtale?
 
Sniker, men synes også Leni Hermine var veldig fint!
Ellers passer det samme med mange andre navn.

Hermine Alexandra
Hermine Noelle
Hermine Andrea


Tenker dere bruke begge navn i dagligtale?


Hermine Noelle var jo nydelig da <3
Nei, tenkte bare å ha et dobbeltnavn i tilfelle hub ikke liker Hermine så kan hun velge. Per idag er Hermine ikke sååå vanlig enda, så det blir i første omgang mere på papir.
Elsker også navnet Leni men så er samboeren litt skeptisk da. I tillegg heter han Hermann så han ønsker seg en liten Hermine så klart :D
 
Back
Topp