Hjelp til kjole til bryllup

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Hvor kan jeg finne kjole som er fin til bryllup i helgen [emoji15][emoji15][emoji33] litt sent ute [emoji85][emoji85]

Hvor bor du? Jeg har en fin fra byoung jeg kjøpte inn for to bryllup i år. Har også en fra Vic som jeg kjøpte sist.

Hum, det spørs litt hvor du bor egentlig... Større byer kan det være verdt å ta en kikk på finn. Kjøpte selv en på finn til et bryllup tidligere i år, men da var det en uke igjen til bryllupet så jeg rakk å få den i posten. Du er nok avhengig av å kunne kjøre å hente.
Noen barnetøybutikker kan ha fine kjoler til gravide, og synes ellers kjoler med emperieliv og litt lengde går bra med mage :)

Haff,jeg har ingen gode forslag når det er sånn i siste liten, da utgår nettbutikker, men dytter den opp for deg:)

Bor på Råholt, så har Jessheim rett i nærheten. Men kan også reise til Lillestrøm Oslo. Er bare ikke så glad i å lete i butikker. [emoji85][emoji85]

Bor på Råholt, så har Jessheim rett i nærheten. Men kan også reise til Lillestrøm Oslo. Er bare ikke så glad i å lete i butikker. [emoji85][emoji85]

Så artig, vi bor også i Eidsvoll kommune:rolleyes::)

Floyd har mye fint!

Floyd har jo masse fint, eller Vila? Fortsatt mye wrap kjoler o.l ;)

Sniker fra oktober. Kjøpte en kjempe fin en på floyd på Jessheim for en liten stund siden. [emoji4] hvis ikke vil jeg tipse om de berømte knytekjolene. De kan også brukes etterpå [emoji7]

Back
Topp