Hjelp til instillinger!!!

Aboffa

Glad i forumet
*MIA*
Julibarna 2019
Hvorfor får jeg et varsel hver gang noen starter en ny tråd?? På instillinger kan jeg velge hva jeg vil ha varsel om, men der står det ikke noe om generelle nye tråder. Der er det kun ting som omhandler meg.
Er det noen som kan hjelpe meg med dette?? :)

Hvorfor får jeg et varsel hver gang noen starter en ny tråd?? På instillinger kan jeg velge hva jeg vil ha varsel om, men der står det ikke noe om generelle nye tråder. Der er det kun ting som omhandler meg.
Kan det være at du har trykket "subscribed" på en forum side eller noe?

Sånn er det her og. Jeg har sjekka og det står at jeg ikke følger noen forum eller tråder... Er litt dumt, for det er en veldig grei måte å følge med på om man får svar på tråder ol.

10.04.14 tre skal bli fire <3

Har ikke det... Dvs det står ikke at jeg følger noe..

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg hadde masse problem før siste oppdatering, hvor jeg fikk sånne random notifications på folk og forum jeg ikke fulgte! Så prøv å avinstallere appen og se hva som skjer da!

Jeg hadde masse problem før siste oppdatering, hvor jeg fikk sånne random notifications på folk og forum jeg ikke fulgte! Så prøv å avinstallere appen og se hva som skjer da!

Får det når jeg logger inn på dataen...

Får det når jeg logger inn på dataen...

Samme her! Men det var pga appen altså!

Back
Topp