Hjelp til guttenavn...

Eufemia

Glad i forumet
Hvilket av disse navnene synes dere er finest? [:)]

Imre, av de navna..

Men Heike, er ikke det et damenavn? Det er hvertfall en mamma på November07 som heter det [:)]

Er redd det kan bli 2 vemunder på forumet altså....jeg trodde aldri i verden jeg ville bruke et navn jeg visste noen andre i "samme kullet" hadde, men nå har du valgt en av favorittene mine :) Så vi får håpe det blir en pike

Må si jeg generelt folk på septemberforumet har god navne-smak. SYnes tidligere på BV at navnene har vært så lagt fra min smak at det ikke har vært sjangs for å "kræsje". Men dere har jo så sinnsykt mange gode forslag :)

ORIGINAL: [Malin]

Imre, av de navna..

Men Heike, er ikke det et damenavn? Det er hvertfall en mamma på November07 som heter det [:)]

Jo i utgangspunktet er vel Heike et tysk jentenavn, men Heiki er et finsk guttenavn.

Men hvis en skal tenke sånn, kan man jo ikke kalle jenter for Kari og Janne heller, for det er jo guttenavn i Finland [;)]

Her var det Isfolk-navn ja [:D] Og i og med jeg har pløya gjennom serien x antall ganger, holder jeg en knapp på Heike [:D] Men bare så jeg har sagt det.... Heine syns jeg også er ett flott navn [:)] (Selv om det ikke står på lista di) [:D]

ORIGINAL: Ulvemamma

Her var det Isfolk-navn ja [:D] Og i og med jeg har pløya gjennom serien x antall ganger, holder jeg en knapp på Heike [:D] Men bare så jeg har sagt det.... Heine syns jeg også er ett flott navn [:)] (Selv om det ikke står på lista di) [:D]

Hehe... Holder en knapp på Heike jeg også [:)] Tror jeg har lest serien 13 eller 14 ganger [;)][;)]

Har du fått med deg teaterforestillingen "Sol av Isfolket"?

ORIGINAL: Eufemia

ORIGINAL: [Malin]

Imre, av de navna..

Jo i utgangspunktet er vel Heike et tysk jentenavn, men Heiki er et finsk guttenavn.

Men hvis en skal tenke sånn, kan man jo ikke kalle jenter for Kari og Janne heller, for det er jo guttenavn i Finland [;)]

her i Norge er faktisk Heike et gutte navn..er en mann har på Askøy som heter det [;)]

Det er bra [:)] Samboer'n er nemlig mest for Heike [:D]

hmm var litt for spesielt for meg,men Heike var det som klang best i mine ører[:)]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

hmm var litt for spesielt for meg,men Heike var det som klang best i mine ører[:)]

Ja vet at det er litt spesielle navn [:)] Men jeg vil IKKE ha ett navn på ungen min som alle andre heter også.. Såkalte motenavn... Selv om det er mange fine navn der også [:)]
Dattera mi heter Marianne... Ett forsåvidt ganske vanlig navn, men ikke i hennes generasjon [:)]

Back
Topp