*Majolinn*
Glad i forumet
Hei Jenter (og gutter?) :D
Jeg har ikke vert her før så kan presenterer meg! Kommer fra Stavanger og har en sønn født september 2010 :)
Vi har kjøpt en stor og god GRÅ(litt lys) sofa... Tenkte å ha HVITE vegger i en pitte litt gråtone og EN liten vegg Mørk grå..(matrix)
Dette blir litt " kalde " farger, men vi har en flott hvit peis og den grå MATRIX fargen vi tenkte på den ene veggen varmer litt men alikavel er den rein..
Tror dere dette passer?
HVA FARGER passer til GRÅ sofa og hvite møbler ellers? :)
Vi har mye hvitt, men varmer opp med varme rosa roser (Bilde, pynt osv)
Ene skjenken er en litt shabby shick aktig sak, men synes dette er litt stilig :)
Jeg har ikke vert her før så kan presenterer meg! Kommer fra Stavanger og har en sønn født september 2010 :)
Vi har kjøpt en stor og god GRÅ(litt lys) sofa... Tenkte å ha HVITE vegger i en pitte litt gråtone og EN liten vegg Mørk grå..(matrix)
Dette blir litt " kalde " farger, men vi har en flott hvit peis og den grå MATRIX fargen vi tenkte på den ene veggen varmer litt men alikavel er den rein..
Tror dere dette passer?
HVA FARGER passer til GRÅ sofa og hvite møbler ellers? :)
Vi har mye hvitt, men varmer opp med varme rosa roser (Bilde, pynt osv)
Ene skjenken er en litt shabby shick aktig sak, men synes dette er litt stilig :)
Sofaen er en ltt mer moderne sofa( men stuen er på en måte delt i to, sofaen i den ene delen og skjenk/spisebprd i den andre delen)
På soverommet vårt tenkte eg SOLID (brun) på ene veggen og Hvit (litt gult i) på resten :) Ellers hvite møbler :)
NOEN ideer til farger på veggene når det er mye hvitt og gråt/sølv? :)
Liiitt mye her, men håper noen gidder :)
HILSEN MEEG :)
På soverommet vårt tenkte eg SOLID (brun) på ene veggen og Hvit (litt gult i) på resten :) Ellers hvite møbler :)
NOEN ideer til farger på veggene når det er mye hvitt og gråt/sølv? :)
Liiitt mye her, men håper noen gidder :)
HILSEN MEEG :)