Hjelp til farge på stæsj

mummy4ever

Elsker forumet
Jeg har malt gjestedoen vår, og står nå ovenfor et valg om farge på stæsjet som skal inn der. Hvilken farge skal jeg velge? Veggene er latte på 3 vegger og en vegg med brun-beige-sand.

Jeg tenkte på lyseblått? Blir det fint?
Eller mørkeblått?
Det blir vel litt kjedelig hvis jeg velger beige?? Eller?

ORIGINAL: lianita

Hvitt..for å få inn litt lysere kontraster[;)]

hvitt er greit, men ikke på håndkler syns jeg. De blir så veldig fort møkkete, og jeg har en 4åring som ikke er så nøye med håndvasken alltid.

Hva med noe i grått?

ville hatt lyseblått....evt andre FARGER...

Jeg ville valgt beige/sand eller hvitt/stål (noe nøytralt) på de litt dyrere tingene, også kan du bytte ut de billigere/forbruks-tingene når du vil endre farge. Et par håndklær og en såpe gjør mye på et lite rom og det kan man jo ta seg råd til å bytte av og til (det er jo til og med nødvendig)

Lyseblått blir sikkert fint, men også litt knallfarger som turkis eller lilla er også fint.

En annen ting som gir farge er en ramme eller tre som du enkelt kan bytte ut "bildene" i. "Bildene" kan være mønsterark eller et stoffstykke.

Eller gi 4 åringen noen små lerret og fingermaling i to nyanser av den fargen du velger også har han også bidratt til å gjøre rommet fint. (Jeg har tre rød-orange bilder på et rom og de er kjempefine, bare sørg for at hele arket/lerretet er dekket.)

ville også hatt lyseblått.. Og kanskje brun i tillegg for at ikke alt skal bli så lyst[;)]

Jeg føler slikt skal være "ton-i-ton" så jeg ville hatt brun/beige eller hvitt.

Blå ville jeg personlig synes kræsja veldig.

Back
Topp