Hjelp til dobbelnavn - gutt

Bkno3011372

Første møte med forumet
Hjelp! lillegutt kom for tidlig og vi står helt fast med navn. Immanuel er så flott, men har lyst at han skal ha to navn. Er det noen som kan være så snill å hjelpe med å komme med forslag?

Gratulerer så mye med gutten :)

Flyttet innlegget ditt til generelt jeg, for det var lagt litt feil ;) Her får du flere svar :)

Gratulerer!

Jeg synes Immanuel er penest alene. Synes det fort kan ødelegge et navn ved å legge til et annet. Og det er såpass tungt at det blir bare tungvint med enda lengre navn, det har tross alt 4 stavelser alene. Om du "må" ha dobbeltnavn som skal brukes i dagelig tale, ville jeg valgt et navn foran på kun en stavelse eller max to.

Vet ikke helt hvilke navn jeg skal foreslå som er i samme "sjanger".

Gratulerer!

Jeg synes Immanuel er penest alene. Synes det fort kan ødelegge et navn ved å legge til et annet. Og det er såpass tungt at det blir bare tungvint med enda lengre navn, det har tross alt 4 stavelser alene. Om du "må" ha dobbeltnavn som skal brukes i dagelig tale, ville jeg valgt et navn foran på kun en stavelse eller max to.

Vet ikke helt hvilke navn jeg skal foreslå som er i samme "sjanger".
Enig med Lutzern her :) vanskelig å komme med et navn til til Immanuel synes jeg. Et enstavelses navn foran tror jeg hadde vært best.

Gratulerer så mye med gutten ❤ Jeg tenker at Immanuel er veldig fint alene. Det er et litt "tungt" navn, som fort kan bli for mye med et til :-) Men et flott navn!

Kjenpe fint navn men syns det passer best alene eller som navn nr 2 med et enkelt navn foran ;)

Har ikke tenkt å bruke begge navnene i daglig tale. Skal bare bruke immanuel. Men hadde lyst til å ha et navn til..

Back
Topp