hjelp til bleieslutt

MorTilSanderOgVetle

Forumet er livet
Min sønn på 3 år bruker bleier enda. jeg har prøvd å prøvd å avvenne dette, med premier, klistermerker, gå naken med potte i stua osv.. mn han virker ikke interisert.. han virker ikke klar. han vil ha på bleie, vil ikke prøve å sitte på doen omtrent.. Og besteforeldre som maser gjør det bare værre.. noen tips? bør jeg bare vente?

ORIGINAL: Bdancer

send han på "ferie" til besteforeldrene og la de gjøre jobben[8D]

her vendte jeg han til potte ved 6 mnd alder for å slippe den dovegringa...men kan jo komme fremdeles. foreløpig går det greit.

Har hørt om at hvis de ikke har valget om bleier så går de på do til slutt. Ei som var på hytta og så gikk de tom for bleier - da var det ikke noe annet å gjøre..

hehe. ja skulle nesten sendt han dit [8D] jeg får prøve kanskje bare la være å kjøpe bleier. så får vi ta det derfra [:)]

finnes slike øvelsestruse og bleier som føles våte og ekle når de går i de slik at de skal være lettere å avvende de

ORIGINAL: nancy drew

finnes slike øvelsestruse og bleier som føles våte og ekle når de går i de slik at de skal være lettere å avvende de

jo det finnes. men funket ikke her. han brukte de han, sa ikke et pip att han ble kald el noe.. [8|]

eg tror eg ville ventet til han var klar før det. syntes ikke du skal tvinge han til å slutte med bleie. det e jo nytt for han, å kansje litt skummelt??

ORIGINAL: venter på nr2!

eg tror eg ville ventet til han var klar før det. syntes ikke du skal tvinge han til å slutte med bleie. det e jo nytt for han, å kansje litt skummelt??

Selvfølgelig tvinger jeg han ikke. men syntes det kanskje er på tide å prøve å venne han til doen og potta. når kusinen hans er her som er 3 mnd eldre, å når hun går på do skal han også på do. det er jo kjempe fint. så ser jo att han ikke syntes det er skummelt. han bare gidder ikke [8D]

Veldig opp og ned på nar unger slutter...
Sander slutta for godt sommeren etter han blei 3 (februar barn) Da sa han bare nå er jeg stor gutt mamma å der var det over... hehe...
Så la han få prøve til sommeren da er alt mye lettere for både han og deg...
Jeg prøver med vesla her nå fordi hun vil litt men ikke helt så til sommeren er det stopp her regner jeg med...

Back
Topp