Hjelp til beslutning!

alatariel88

Flørter med forumet
Hei alle!
Det kom litt brått på i kveld og gjer blir så utrolig ambivalent når jeg skal ta valg..
Har nå mulighet til å kjøpe en TFK joggster twist 2012 mod fint brukt til et barn for 3500kr. Har sett litt på denne vogna og vurdert den. Noen med erfaringer av denne vogna? Ser den har fått stryk i noen tester og vunnet andre. Er den veldig ustabil på ulendt terreng? Stor nok for vinterbaby? Står at sittedel kan vendes begge veier, noe som egentlig er et krav for meg.. Men hun som selger hadde aldri fått dette til...
Hjelp!

Du kan kjøpe en multibag eller ka d heter for å ha barnet vendt mot deg lenger.. Frem til rundt 1 år så må barnet sitte vendt fra deg i den vognen... Eg kjenner veldig mange som e kjempefornøyd med vognen då :)

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Hørte at mange er fornøyd. Jeg blir å kjøpe en lignede vogn men ikke det merke. Men det skal være veldig bra tror jeg. Men jeg har ikke peiling. Søstra til ei venninne har den og er fornøyd. Turperson.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg vil ha en vogn med 4 hjul til nyfødt ettersom jeg bor i Tromsøområdet og føret her på vinteren kan være utfordrende for myke traffikanter.
I tillegg er det ikke tilrådelig å la en baby sove i vonga ute alene med 3 hjul da vind og plutselige bevegelser KAN velte de.

Men Lille så hadde vi to velt med 3 hjulingen og ene gangen holdt jeg tom i vogna, men vinden ble plutselig sterkere enn meg.
Jeg ble livredd og heldigvis var hun godt over året og bedre rustet enn et spedbarn ville vært.
En vogn med 4 hjul vil være mer stabil og dermed bedre for mitt bruk.

Jeg tenkte jeg skulle ha tfk som söskenvogn ihvertfall=) Som nevnt over er en 4hjuling stödigere i enkelte tilfeller, men vår hemmaljunga velta/tippa på bussen, da mini var liten og lett.. I Veldig greit med vogn man kan velge mellom låste og svingbare hjul, det gjör trillinga veldig smidig. Mye lettere å komme seg inn og ut av dörer etc. Vi har ei vogn vi kan bytte fra 3 til 4 hjul=)

Jeg måtte ha vogn med håndbrems og endte på denne til førstemann! Er superfornøyd :D Den kan bli baktung om man laster styret fullt med ting.. Vi bor på toppen av kronglete bakker og trapper, og den går fint opp og ned der :)

Back
Topp