Hjelp til ørepropper..

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Jeg har litt sarte ører, og får lett vondt når jeg har noe i øret. Som pods.
Har lånt sønnens AirPods - to typer. Orker ikke ha de i, gjør vondt på den harde klumpen som heter tragus..
Så har jeg prøvd disse (bildet) litt men de er også forferdelige.

Så… finnes det in ears-høretelefoner som er mykere?

Vedlegg

• 3D2BD64B-5B35-44BA-82AC-C4FE5F19AAE0.png
    3D2BD64B-5B35-44BA-82AC-C4FE5F19AAE0.png
    435,2 KB · Visninger: 3
Men det mååå jo finnes myke propper…? Orker ikke gå tur med headset..

Kanskje du trenger noen som sitter inni øret og ikke stikker ut?

Xiaomi buds
Jabra - har flere typer sånne
JBL

Kanskje du trenger noen som sitter inni øret og ikke stikker ut?

Xiaomi buds
Jabra - har flere typer sånne
JBL
De ser jo bedre ut ja. Er liksom den harde kanten som gnager på øret.
Sleit med det samme da jeg jobbet i ambulanse og måtte gå med propp i øret hele dagen også… :meh:

Det burde vel finnes trådløse propper med sånn mykt materiale som koss bruker i sine med tråd?
De er myke akkurat som ørepropper. Klem de sammen, dytt de inn også tilpasser de seg øyregangen.

Det burde vel finnes trådløse propper med sånn mykt materiale som koss bruker i sine med tråd?
De er myke akkurat som ørepropper. Klem de sammen, dytt de inn også tilpasser de seg øyregangen.
Var det jeg håpa på. Må ha trådløse.. iPhone har ikke inngang til annet enn lader :arghh:

:)
Blir fort en dings til å miste.. men de du la til under her så greie ut da :finger: (håper denne viser tommel opp…)
Jada, har veska full av dingser som kan bli borte :hilarious: de blir gjerne oppbevart i dertil egnede oppbevaringsdingser som overtar hele veska :dead:

Den viser en helt annen finger, men jeg skjønner :hilarious:

Nero-tx pro, de har sånne "dingser" i gummi og skumgummi som man kan klemme sammen.
Har lagt ved bilder av mine propper. Jeg ble positivt overrasket over hvor godt de sitter i øret uten å gnage på noe. :)

Vedlegg

• 20220721_182621.jpg
    20220721_182621.jpg
    2 MB · Visninger: 2
  • 20220721_182648.jpg
    20220721_182648.jpg
    1,9 MB · Visninger: 2
  • 20220721_182654.jpg
    20220721_182654.jpg
    1,5 MB · Visninger: 2
Jada, har veska full av dingser som kan bli borte :hilarious: de blir gjerne oppbevart i dertil egnede oppbevaringsdingser som overtar hele veska :dead:

Den viser en helt annen finger, men jeg skjønner :hilarious:
:bag::hilarious:

Back
Topp