Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Såå fine navn! Hva med å bare se det an etter hun er født? Vi gjorde det med kommende storebror og syns det var veldig greit å kunne se det an når han fysisk var der
Hadde tatt med lista på føden, og sett hva dere synes passer henne best. Jeg blir heller ikke å bestemme navn før hun er ute, men har noen navn i tankene
Nydelige navn! Jeg hadde ventet til etter fødselen med å bestemme meg, da ser dere hva hun passer til. Jeg og samboer har noen navn i hodet selv til lillemor, men venter til etter fødselen med å bestemme oss Da ser vi hva hun passer til.
Ada var en av mine favoritter også, men vi er begge enige om at vi ikke ønsker trendnavn som nesten garantert vil deles av flere i samme årskull i bhg og på skolen, så vi gikk vekk fra det. Så Stella er kanskje min favoritt av de på lista
Jeg synes Stella var fint! Jeg ville nok også venta til babyen er ute med å bestemme seg, men det er alltid greit å ha et eller flere navn på forhånd. De kan jo kle det navnet man har tenkt på, eller ikke.. og da er det fint med en liste.
Vi har funnet ett navn vi ønsker å bruke, men har et par til på lista i tilfelle det ikke føles rett. Er spent å se