Hjelp til å tyde test!

Era

Andre møte med forumet
6ADE4558-ED39-4893-86E7-7110C79A77C2.jpeg hei damer☺️

Jeg trenger hjelp til å tyde denne testen. Er 6 dager før ventet mens, men klarte ikke vente med å teste. Min bedre halvdel er skeptisk, men jeg mener bestemt at denne er positiv! Noen som har erfaring med lloyds tidlig-tester? Er denne positiv?

Takk for svar!
 
Vis vedlegget 312365 hei damer☺️

Jeg trenger hjelp til å tyde denne testen. Er 6 dager før ventet mens, men klarte ikke vente med å teste. Min bedre halvdel er skeptisk, men jeg mener bestemt at denne er positiv! Noen som har erfaring med lloyds tidlig-tester? Er denne positiv?

Takk for svar!
Ser en strek! Men har ingen erfaring med testen desverre:/ du har ikke andre tester?:)
 
Ser en strek! Men har ingen erfaring med testen desverre:/ du har ikke andre tester?:)
Har andre tester men de måler 25 Ml/U. Har en fra clearblue «tidlig deteksjon». Tenkte å vente et Par dager så jeg ikke blir skuffet og må kjøpe eeenda en. Tok en til med tidlig deteksjon fra RFSU på dagen i dag, men den var negativ Har 8 strimler men de måler fra 1.dag av uteblitt menstrasjon. Blir gal av denne usikkerheten
 
Ser streken tydelig! Så jeg vil gjette på at det er noe på gang :D blir spennende å se på neste test. Tipper streken er sterkere da :happy:
 
Ser en svak strek. Desverre skjer de fleste aborter mellom nå og ventet mens
 
Ser en svak strek. Desverre skjer de fleste aborter mellom nå og ventet mens
Tenker du på spontanabort? I så fall håper jeg jo ikke at det skjer i mitt tilfelle. Men er det ikke levedyktig så tar vel kroppen seg av den prosessen :)
 
Tenker du på spontanabort? I så fall håper jeg jo ikke at det skjer i mitt tilfelle. Men er det ikke levedyktig så tar vel kroppen seg av den prosessen :)
Ja ofte ordner kroppen opp selv og fjerner det om det ikke er levedyktig, eller det skjer en feil, men ikke alltid. Mange mister uten å vite at de har vært gravid. Krysser fingrene for at dette er en spire og som klarer seg :)
 
  • Liker
Reactions: Era
Ja ofte ordner kroppen opp selv og fjerner det om det ikke er levedyktig, eller det skjer en feil, men ikke alltid. Mange mister uten å vite at de har vært gravid. Krysser fingrene for at dette er en spire og som klarer seg :)
Det håper jeg også❤️
 
Som helsesekretærelev har me lært at så lenge det er synlig strek, er den positiv.
 
BA11A527-F998-4F15-A845-E35E2E3303CF.jpeg Følger opp testen som ble tatt på fredag med en ny fra clearblue. Denne er ikke tatt med dagens første væske. Er det skyggestrek eller kan jeg nå si til meg selv at jeg er gravid?
 
Hei damer, nå har jeg tatt en by test fra clearblue som viste ingen strek. Altså, to svakt positive tester er tatt i helgen og en negativ i dag. Forventet mens er på fredag. Jeg blir helt gal av å være usikker på hva som stemmer. Er det andre her som har opplevd liknende og vært gravid selv med negativ test etter positiv?
 
Hei damer, nå har jeg tatt en by test fra clearblue som viste ingen strek. Altså, to svakt positive tester er tatt i helgen og en negativ i dag. Forventet mens er på fredag. Jeg blir helt gal av å være usikker på hva som stemmer. Er det andre her som har opplevd liknende og vært gravid selv med negativ test etter positiv?

Jeg har ikke opplevd det, men vil råde deg til å vente til helgen og ta en digital test da. Det er slitsomt å tyde tester og gå med bekymring.
Lykke til ❤️
 
  • Liker
Reactions: Era
Back
Topp