Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da betyr det at det er lav, under referanseverdi. Hva var den verdien da? Kan være at det er ubetydelig. Hvis ikke vil jeg tro lege tar kontakt for behandling om nødvendigFikk svar på blodprøvene mine i går, som jeg tok på syklusdag 2 forrige uke. Det så ut som de fleste svarene var bra, bortsett fra at jeg hadde lavt S-Fritt T4, det var merket rødt med en * bak. Hva betyr det?
Verdien var 10Da betyr det at det er lav, under referanseverdi. Hva var den verdien da? Kan være at det er ubetydelig. Hvis ikke vil jeg tro lege tar kontakt for behandling om nødvendig
Står at referanseverdien skal være mellom 11.0-23.0Her er min og referanseverdien, står at den skal ligge på 9,5 - 22,0
Jeg kikket litt og det står litt forskjellige ting hos de forskjellige. Fürst har fra 11.0, men ser ut som de har det høyesteStår at referanseverdien skal være mellom 11.0-23.0
Ok, er hos Fűrst jeg tok dem hos. Men har det stoffet noe med stoffskifte å gjøre?Jeg kikket litt og det står litt forskjellige ting hos de forskjellige. Fürst har fra 11.0, men ser ut som de har det høyeste
Ja, ifølge det jeg ser, så vurderes det i sammenheng med noe kalt TSH for å vurdere om man har høyt eller lavt stoffskifteOk, er hos Fűrst jeg tok dem hos. Men har det stoffet noe med stoffskifte å gjøre?
Aha, blir spennende å se hva som kommer ut av blodprøvene på syklusdag 22. Vi har prøvd aktivt siden november 2020. Blir godt å få ett svar på hvorfor vi ikke får det til naturlig, når det gikk på første forsøk med nr.1Ja, ifølge det jeg ser, så vurderes det i sammenheng med noe kalt TSH for å vurdere om man har høyt eller lavt stoffskifte
Ja, det skjønner jeg godt! Er litt spent selv jeg. Fikk også til første på første, men er nå i gang med PP5 for nr 2. Så blir spennende å se om vi trenger noe hjelp denne gangenAha, blir spennende å se hva som kommer ut av blodprøvene på syklusdag 22. Vi har prøvd aktivt siden november 2020. Blir godt å få ett svar på hvorfor vi ikke får det til naturlig, når det gikk på første forsøk med nr.1
Ja, jeg vil gjerne ha nr.2, selv om det blir 10-11 år i mellom. Så er det så ønsket. Men helsa har kommet først, så var først i 2020 at legen ga klar signal.Ja, det skjønner jeg godt! Er litt spent selv jeg. Fikk også til første på første, men er nå i gang med PP5 for nr 2. Så blir spennende å se om vi trenger noe hjelp denne gangen
Da får vi håpe at legen har noen svar, og litt hjelp til dere!Ja, jeg vil gjerne ha nr.2, selv om det blir 10-11 år i mellom. Så er det så ønsket. Men helsa har kommet først, så var først i 2020 at legen ga klar signal.