Hjelp til å tolke tester...

Tjueåtte

Andre møte med forumet
Heisann! i dag er jeg ca 3+4 eller ca 12-13 dpo. Usikker på sykluslengden, må ha vært sen eggløsning.

I går tok jeg en test på kvelden, som var ganske positiv. Tok også en nå, men der kan jeg bare så vidt skimte en strek. Hva tenker dere? Har noen erfaring med dette? Kan legge til at jeg drakk lite på formiddag, desto mer i går kveld.

Vedlegg

• C60DB184-0030-4F97-87AD-ED723E75C982.jpeg
    C60DB184-0030-4F97-87AD-ED723E75C982.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 69
  • 6D0BD355-1F86-4793-9F0B-D9985144B851.jpeg
    6D0BD355-1F86-4793-9F0B-D9985144B851.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 70
Kan jo legge til at jeg har en del menssmerter, men at det er vanskelig å skille disse fra bekkensmerter som jeg har slitt med siden forrige fødsel. Om jeg beveger meg fort river det i nedre del av magen/over skambenet. Bekkensmertene bruker å stråle fra korsrygg/sete til legger, og gjør det nå også. Er som sagt vasnkelig å skille disse fra hverandre da bekkenløsningen er veldig hormonelt betingen. Kjennes ut som mensen kommer når som helst o_O

Heisann! i dag er jeg ca 3+4 eller ca 12-13 dpo. Usikker på sykluslengden, må ha vært sen eggløsning.

I går tok jeg en test på kvelden, som var ganske positiv. Tok også en nå, men der kan jeg bare så vidt skimte en strek. Hva tenker dere? Har noen erfaring med dette? Kan legge til at jeg drakk lite på formiddag, desto mer i går kveld.
Jeg har opplevd å få sterkere strek på kvelden. Jeg hadde da også drukket mye vann etter jeg tok testen på kvelden så mistenker at det var mer utvannet urin enn kvelden før. :)

Jeg har opplevd å få sterkere strek på kvelden. Jeg hadde da også drukket mye vann etter jeg tok testen på kvelden så mistenker at det var mer utvannet urin enn kvelden før. :)

Takk for svar! :happy: Blir spennende å se hva som skjer videre... det blir mer testing;)

Jeg får også sterkere tester utover dagen enn på morgenen. Blir jo demotivert av å teste på morgenen fordi de er svakere enn fra ettermiddagen dagen før.. :wtf:

Jeg får også sterkere tester utover dagen enn på morgenen. Blir jo demotivert av å teste på morgenen fordi de er svakere enn fra ettermiddagen dagen før.. :wtf:

Det er så rart! Men har sikkert noe med inntak av væske å gjøre da... Skulle tro det var mer konsentrert etter 6-ish timer med søvn... Hvor langt er du på vei?:happy:

Det er så rart! Men har sikkert noe med inntak av væske å gjøre da... Skulle tro det var mer konsentrert etter 6-ish timer med søvn... Hvor langt er du på vei?:happy:
Ikke så langt på vei, nei :rolleyes: Ikm i dag, eller 4+0. Legger ved bilde fra i dag tidlig vs. kl. 12.30. Og et bilde etter begge har tørket. Stor forskjell… testet vel og merke ikke positivt før 10 dpo (svak positiv), så har generelt ikke så sterke tester enda :shy: Men fikk positiv digital i går!
457F744C-986F-4F33-ACF0-BC36828F6525.jpeg66600685-2122-4ED1-A610-EC33315A9A10.jpeg
9F701868-8054-46BA-B8CD-AA0334570FC8.jpeg

Back
Topp