Hjelp til å tolke test?

Helleoglykke

Flørter med forumet
IMG_8303.jpeg

Strek er strek! Men turte ikke å tro på det selv i starten når jeg bare hadde svake streker som jeg så vidt kunne skimte. Anbefaler deg å kjøpe denne fra clearblu, da slipper du å tolke streken selv siden den har digital skjerm: Clearblu Digital ultratidlig graviditetstest

Verdt pengene for å slippe usikkerheten!

Strek er strek! Men turte ikke å tro på det selv i starten når jeg bare hadde svake streker som jeg så vidt kunne skimte. Anbefaler deg å kjøpe denne fra clearblu, da slipper du å tolke streken selv siden den har digital skjerm: Clearblu Digital ultratidlig graviditetstest

Siden det står at man ikke skal lese av testen etter 10 min er jeg veldig usikker, gaanske sikker på at dette var før de 10 min, iallefall innen 15.. så usikker på hvordan jeg skal tolke den... er bare 10dpo så skal vente noen dager å se :)

Skal gå til innkjøp av den her! Så at det var på tilbud også nå!! Krysser alt av fingrer håper det klaffer denne mnd!

jeg fikk denne testen, leste av etter ca. 10 min.. tynn tynn blå strek... vanskelig å ta bilde av

Jeg fikk akkurat en sånn strek for en ukes tid siden, la ut bilde på IKM uke 17 om du vil se. Tok en annen test dagen etter som var helt negativ... Jeg og leste av etter 10 ish minutter, og da skjer dette ofte visstnok! Irriterende.. :dead:

Hater de testene der. Fikk synlig, blå strek, men var ikke gravid. Ville gått for en digital.

noen som også ser denne streken?? har sett at Rfsu kan slå ut sent.. og clearblue digital ble tatt på kveldsurin 11dpo (så mulig for tidlig), øyner et liiite håp nå
IMG_8377.png
IMG_8378.jpeg

Back
Topp