Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden det står at man ikke skal lese av testen etter 10 min er jeg veldig usikker, gaanske sikker på at dette var før de 10 min, iallefall innen 15.. så usikker på hvordan jeg skal tolke den... er bare 10dpo så skal vente noen dager å seStrek er strek! Men turte ikke å tro på det selv i starten når jeg bare hadde svake streker som jeg så vidt kunne skimte. Anbefaler deg å kjøpe denne fra clearblu, da slipper du å tolke streken selv siden den har digital skjerm: Clearblu Digital ultratidlig graviditetstest
Verdt pengene for å slippe usikkerheten!
Disse er kjent for å kunne vise feil, spesielt når det kommer en sånn tynn stripe og ikke full tykkelse. Jeg ville tatt en annen type, cb digital ultratidlig f.eks. Håper det er ekte strek, den var jo rimelig sterk ihvertfall!!
Skal gå til innkjøp av den her! Så at det var på tilbud også nå!! Krysser alt av fingrer håper det klaffer denne mnd!Strek er strek! Men turte ikke å tro på det selv i starten når jeg bare hadde svake streker som jeg så vidt kunne skimte. Anbefaler deg å kjøpe denne fra clearblu, da slipper du å tolke streken selv siden den har digital skjerm: Clearblu Digital ultratidlig graviditetstest
Verdt pengene for å slippe usikkerheten!
jeg fikk denne testen, leste av etter ca. 10 min.. tynn tynn blå strek... vanskelig å ta bilde av
noen som også ser denne streken?? har sett at Rfsu kan slå ut sent.. og clearblue digital ble tatt på kveldsurin 11dpo (så mulig for tidlig), øyner et liiite håp nåVis vedlegget 434028Vis vedlegget 434029
Ser lett denne! Gratulerernoen som også ser denne streken?? har sett at Rfsu kan slå ut sent.. og clearblue digital ble tatt på kveldsurin 11dpo (så mulig for tidlig), øyner et liiite håp nåVis vedlegget 434028Vis vedlegget 434029
fikk negativ clearblue ultratidlig idag… men ikke tatt på morgenurin, tester igjen imorgenSer lett denne! Gratulerer
Tipper (og håper) den er sterkere i morgen! Lykke tilfikk negativ clearblue ultratidlig idag… men ikke tatt på morgenurin, tester igjen imorgen