Hjelp til å tolke HCG resultater

J88G86

Forelsket i forumet
Nå har jeg fått HCG resultatene. På 4 dager har verdiene steget fra 80 000 til 120 000. Hva tror dere om det?
Er i uke 8.

Nå har jeg fått HCG resultatene. På 4 dager har verdiene steget fra 80 000 til 120 000. Hva tror dere om det?
Er i uke 8.
Det tror jeg er veldig bra[emoji3] Har lest at doblingstiden øker til mer enn 4 døgn etter uke 6.

Jeg hadde bare økning fra 40000 til 58000 i uke 6/7, noe som tilsvarer doblingstid på nesten 8 døgn, så jeg er litt bekymret. Venter på at legen skal ringe meg.

http://nor.wantbaby.info/kalkulatorer/hcg-stigning

Jeg er ingen ekspert på dette, men høres jo ut som god stigning da [emoji4]
Jeg tok prøve forrige torsdag som var på 22000 og nå på mandag var den på 45000. Jeg er 6+2 i dag og fikk beskjed om at jeg hadde gode tall [emoji1]
Men er du usikker så ville jeg ringt legen, var det jeg gjorde ihvertfall [emoji6]

Da har legen ringt meg. Hun sa at stigningen er bra og at den stiger senere etterhvert som man kommer lenger ut i svangerskapet. Hun klarte heldigvis å roe meg og sa at jeg måtte tenke at jeg var heldig siden jeg hadde så lite symptomer. Da slår jeg meg til ro med at alt er bra fram til tul på tirsdag [emoji4]

Da har legen ringt meg. Hun sa at stigningen er bra og at den stiger senere etterhvert som man kommer lenger ut i svangerskapet. Hun klarte heldigvis å roe meg og sa at jeg måtte tenke at jeg var heldig siden jeg hadde så lite symptomer. Da slår jeg meg til ro med at alt er bra fram til tul på tirsdag [emoji4]
Så godt og høre [emoji173][emoji173][emoji173]

Back
Topp