Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg er veldig bra[emoji3] Har lest at doblingstiden øker til mer enn 4 døgn etter uke 6.Nå har jeg fått HCG resultatene. På 4 dager har verdiene steget fra 80 000 til 120 000. Hva tror dere om det?
Er i uke 8.
Krysser fingrene for at legen ringer i dag da [emoji8]Det tror jeg er veldig bra[emoji3] Har lest at doblingstiden øker til mer enn 4 døgn etter uke 6.
Jeg hadde bare økning fra 40000 til 58000 i uke 6/7, noe som tilsvarer doblingstid på nesten 8 døgn, så jeg er litt bekymret. Venter på at legen skal ringe meg.
Samma her. Når skal du? Jeg skal tirsdag kl. 1515 av alle tidspunkt. Kommer jo ikke til å få gjort en dritt den dagen [emoji23]Takk for raske svar. Jeg skal til TUL neste uke for å se om vi finner hjerteslag denne gangenså spent!
Får satse på det [emoji3]Krysser fingrene for at legen ringer i dag da [emoji8]
Forstår jeg godt [emoji6] Dagen for min tul har endelig kommet og bare 2 timer og tre kvarter igjen [emoji12] teller snart sekunder her.. hehe..Takk for raske svar. Jeg skal til TUL neste uke for å se om vi finner hjerteslag denne gangenså spent!
Samma her. Når skal du? Jeg skal tirsdag kl. 1515 av alle tidspunkt. Kommer jo ikke til å få gjort en dritt den dagen [emoji23]
Forstår jeg godt [emoji6] Dagen for min tul har endelig kommet og bare 2 timer og tre kvarter igjen [emoji12] teller snart sekunder her.. hehe..
Så godt og høre [emoji173][emoji173][emoji173]Da har legen ringt meg. Hun sa at stigningen er bra og at den stiger senere etterhvert som man kommer lenger ut i svangerskapet. Hun klarte heldigvis å roe meg og sa at jeg måtte tenke at jeg var heldig siden jeg hadde så lite symptomer. Da slår jeg meg til ro med at alt er bra fram til tul på tirsdag [emoji4]