Hjelp til å tolke HCG-nivå

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Tok blodprøve på tirsdag, da var jeg 6+6. Resultatet var 60900. Er dette normalt? Skjønner ingenting av det tallet :nailbiting:

Tok blodprøve på tirsdag, da var jeg 6+6. Resultatet var 60900. Er dette normalt? Skjønner ingenting av det tallet :nailbiting:
Man skal ikke bry seg om tallet, forskjellig fra person til person :) Det viktige er visst at det dobles på 48 timer :) Mine var på 1800 og 3300 tirsdag og torsdag. Vet ikke om jeg er 5+5 eller 4+5.

Man skal ikke bry seg om tallet, forskjellig fra person til person :) Det viktige er visst at det dobles på 48 timer :) Mine var på 1800 og 3300 tirsdag og torsdag. Vet ikke om jeg er 5+5 eller 4+5.

Skjønner :-) Tatt ny blodprøve i dag så blir spennende å se på mandag :-) Prøvd å søke på nettet etter hva som er "vanlige" HCG-nivået, men alt er så forskjellig! Hehe:-)

Det er store variasjoner. En enkelt verdi er heller ikke så informativ. Doblingstiden mellom to prøver gir mer informasjon. Det finnes en drøss av kalkulatorer på nett hvor du plotter inn dpo, timer mellom prøver og verdiene og så får du opp doblingstid og punkter ift gjennomsnittsverdier.
ellers kan du se på denne også. Da ser du at 60000 er omtrent på gjennomsnittet 6+6:

Back
Topp