Hjelp til å tolke eggløsningstester

S-M15

Flørter med forumet
Hei. Tok eltest søndag som var syklusdag 24, og den ble ganske positiv, så tok nye tester til og med idag og syns alle ser positiv ut? Noen som har erfaring?

Vedlegg

• 20250515_114258.jpg
    20250515_114258.jpg
    591,6 KB · Visninger: 23
Tirsdag var topp ser det ut som . Legg de inn i Premom appen for analyse , litt lettere å lese de av da . Men man ser jo her at den er på vei ned igjen onsdag .

Både søndag og tirsdag ser ut til å være positive, men ikke de andre. Streken skal være like sterk eller sterkere en kontrollstreken. :)

Både søndag og tirsdag ser ut til å være positive, men ikke de andre. Streken skal være like sterk eller sterkere en kontrollstreken. :)
Takk for svar, gikk ut ifra positiv søndag selv, men så ville jeg følge med så syns tirsdag ser ut som riktig! Men er det normalt me 2 dager me positiv? Altså søndag og tirsdag? :)

Takk for svar, gikk ut ifra positiv søndag selv, men så ville jeg følge med så syns tirsdag ser ut som riktig! Men er det normalt me 2 dager me positiv? Altså søndag og tirsdag? :)
Ja, fordi disse testene måler nivået av LH i urinen, og ikke når eggløsningen faktisk skjer. Noen har en lengre LH-topp før egget slippes som varer i et par dager. Jeg hadde tolket det som at eggløsningen skjedde etter siste positiv test.

P.S.: Digitale tester er enklere å tolke enn disse, så det ville jeg prøvd hvis du vil være helt helt sikker.

Back
Topp