Hjelp til å sette sammen uro

VictoriaH

Ventende
August 2018
Oktobergull 2022
Kjøpte for noen måneder siden en uro fra Etsy:
ImageUploadedByBV Forum1426029361.751745.jpg
Problemet er bare at den ikke "hang" fint om dere skjønner.. Selve opphenget så veldig keitete ut, og jeg demonterte hele greien. Nå har jeg 5 mopsefigurer og 1 bein. Men vil jo så klart sette den sammen igjen..
ImageUploadedByBV Forum1426029466.896453.jpg

Noen tips til hvordan jeg best gjør dette? Hvor får jeg kjøpt utstyr? Er kanskje en ring bedre? :)

Haha, typisk noe jeg kunne å gjort :-P

Hva heter den? Kanskje du kan Google den og se hva det står? Kanskje du er heldig å finner en video ;)

Haha, typisk noe jeg kunne å gjort :-P

Hva heter den? Kanskje du kan Google den og se hva det står? Kanskje du er heldig å finner en video ;)

Det er en "hjemmelaget" uro bestående av 5 hunder og 1 bein som var montert sånn på første bildet. Selve opphenget var bare rart - hang rart - så klippet alle hundene av stativet (som forøvrig knakk).

Tenker prøve sette sammen igjen - sånn at det ser ut som en uro, men ikke lik den jeg kjøpte. Om du skjønner?

Ja, da skjønner jeg. Hmm jeg vet da desverre ikke, har ikke no erfaring med uroer enda.

Kanskje et større/lenger stativ?

Håper du finner ut av det :-) var veldig fin :-)

Kjøpte for noen måneder siden en uro fra Etsy:
Vis vedlegget 107555
Problemet er bare at den ikke "hang" fint om dere skjønner.. Selve opphenget så veldig keitete ut, og jeg demonterte hele greien. Nå har jeg 5 mopsefigurer og 1 bein. Men vil jo så klart sette den sammen igjen..
Vis vedlegget 107556

Noen tips til hvordan jeg best gjør dette? Hvor får jeg kjøpt utstyr? Er kanskje en ring bedre? :)
Så søte mopser! Du kan for eksempel bruke grillpinner i kryss, og enten sytråd eller fiskegøtt. Ellers spørs det jo hvor den skal henge, men kan evt bare bruke
Sytråd eller fiskegøtt også. Eller kjøpe en broderiring eller en annen ring på hobbybutikk, evt lage selv av ståltråd. Spørs hvordan du vil ha den og ikke minst hvor den skal henge. Lykke til!

Så søte mopser! Du kan for eksempel bruke grillpinner i kryss, og enten sytråd eller fiskegøtt. Ellers spørs det jo hvor den skal henge, men kan evt bare bruke
Sytråd eller fiskegøtt også. Eller kjøpe en broderiring eller en annen ring på hobbybutikk, evt lage selv av ståltråd. Spørs hvordan du vil ha den og ikke minst hvor den skal henge. Lykke til!

Godt tenkt!

Ja, får ta meg en tur på hobbybutikk og se utvalget :)

Back
Topp