Hjelp til å rekne hvor mange uker

Bkno0760992

Andre møte med forumet
Hei.

har litt ustabil og kort syklus, så følger en app.

hadde mens
4mars til 12 mars
20mars til 26 mars

Sto på appen at jeg skulle ha mensen igjen den 5april. Har kjent en del mensmurringer. Tok test i dag, og den var positiv!!!! Noen timer etterpå tok jeg en til test, og den var også positiv!! Noen som kan hjelpe meg hvor langt jeg er på vei, evnt termin?

Vedlegg

• 95F1A4E8-C325-46A6-9998-9BC9746A7F30.jpeg
    95F1A4E8-C325-46A6-9998-9BC9746A7F30.jpeg
    10 KB · Visninger: 27
Hei.

har litt ustabil og kort syklus, så følger en app.

hadde mens
4mars til 12 mars
20mars til 26 mars

Sto på appen at jeg skulle ha mensen igjen den 5april. Har kjent en del mensmurringer. Tok test i dag, og den var positiv!!!! Noen timer etterpå tok jeg en til test, og den var også positiv!! Noen som kan hjelpe meg hvor langt jeg er på vei, evnt termin?

Hjelp meg å forstå dette.... har du kun 15 dagers sykluser? o_O
En syklus er fra mens til annen mens som i ditt tilfelle var fra 4 til 19 mars!
For går det an å ha mensen igjen etter kun en uke? Det er ikke mellomblødning eller festblødning du hadde 20?

Hjelp meg å forstå dette.... har du kun 15 dagers sykluser? o_O
En syklus er fra mens til annen mens som i ditt tilfelle var fra 4 til 19 mars!
For går det an å ha mensen igjen etter kun en uke? Det er ikke mellomblødning eller festblødning du hadde 20?

Lurte på det samme?

Mensen er veldig varierende. Den mensen jeg hadde før 4 mars, var syklusen lengre på. Men når jeg fikk mensen den 20 mars, blødde jeg ekstremt lite til og være meg. Men blødde da litt hver dag i 6 dager... Så er ikke lett og vite... fikk vertfall positiv test i dag, men aner ikke når jeg har blitt gravid...

Men ja, jeg har hatt mens igjen etter en uke si forrige mens. Veldig opp og ned etter jeg slutta på p-pilla. Men så kan det og gå 28 til 30 dager en annen gang...

Det kan være neppe mulig å ha en ordinær mens 20/3 el etter 26/3 + festning og HCG økning på så kort tid. Mest sansynlig 4/3, hvordan var testene? Mørk/svak?

Vill ha tatt kontakt med ein lege å få ul. Siden du ikkje veit ka ti du blei gravid. For du e vertfall meir enn 2 veke på vei så den blødningen du hadde sist var kanskje berre litt blødning sånn utenom som kan skje i ein graviditet

Vil tro mens nr 2. Enten var en festeblødning eller en tilfeldig mellomblødning! Men tror man Jan få tidlig ul om man ikke vet hvor langt man er på vei! Så kontakt fastlege :)

Back
Topp