Hjelp til å lese eggløsningstester

BabyMuff

Blir kjent med forumet
Hei! Har hatt mye murringer de siste dagene så har tatt eggløsningstester for å se om det er årsaken. Ammer en baby på 7 mnd, ikke fått tilbake mensen enda. Legger ved bilder av 2 tester. Den ene tok jeg nå, den andre igår kveld. Testene er fra SmileReader, og appen som scanner testene sier jeg har fått peak. Premom appen sier den fortsatt er lav. Hva synes dere? Den fra idag tidlig (til venstre) synes jeg er for svak, den er jo ikke like sterk som kontrollstreken slik den er. Den fra igår er jeg usikker på.

Vedlegg

• IMG_2074.jpeg
    IMG_2074.jpeg
    752,1 KB · Visninger: 74
  • IMG_2066.jpeg
    IMG_2066.jpeg
    242,2 KB · Visninger: 73
Hei! Har hatt mye murringer de siste dagene så har tatt eggløsningstester for å se om det er årsaken. Ammer en baby på 7 mnd, ikke fått tilbake mensen enda. Legger ved bilder av 2 tester. Den ene tok jeg nå, den andre igår kveld. Testene er fra SmileReader, og appen som scanner testene sier jeg har fått peak. Premom appen sier den fortsatt er lav. Hva synes dere? Den fra idag tidlig (til venstre) synes jeg er for svak, den er jo ikke like sterk som kontrollstreken slik den er. Den fra igår er jeg usikker på.
Altså. Jeg prøver de testene selv. Men jeg syns de er elendige . De gir ikke et klart svar og strekene er ujevne.

Men testen fra igår syns jeg ser positiv ut . Den idag negativ.
Peeken trenger ikke være så sterk/tydelig .Trenger bare være positiv test.
Men ser ut som du hadde el igår om alle andre tegn var der :)

Har du tatt en graviditetstest? Man får nemlig utslag på el tester ved graviditet også ☺️ hvis ikke kan det faktisk bare være el som du sier

Altså. Jeg prøver de testene selv. Men jeg syns de er elendige . De gir ikke et klart svar og strekene er ujevne.

Men testen fra igår syns jeg ser positiv ut . Den idag negativ.
Peeken trenger ikke være så sterk/tydelig .Trenger bare være positiv test.
Men ser ut som du hadde el igår om alle andre tegn var der :)
Takk for svar! Skal teste igjen senere idag å sjekke at det går nedover. Forigårs fikk jeg «mid-high» med 6 midt på dagen og 7,5 på ettermiddagen. 8 morningen etter (altså igår) og 9,2 på kvelden (peak). Den skal vel gå ned ganske kraftig idag hvis jeg hadde peak igår, og dermed har EL idag ish? Finner det ut om et par ukers tid uansett, har unngått samleie for å ikke bli gravid så har jeg EL nå kommer første tante rød straks på besøk :taunt014

Har du tatt en graviditetstest? Man får nemlig utslag på el tester ved graviditet også ☺️ hvis ikke kan det faktisk bare være el som du sier
Tok en for 2 dager siden, blenda hvit. Men kan teste igjen for å dobbeltsjekke. Leste at eggløsningstester også slår ut når mensen kommer. Har skikkelig murringer nå så noe foregår iallefall :wtf:

Jeg har brukt disse. Fikk flere dager på rad med ujevn strek, flmlr det var positiv.
Vis vedlegget 429703
Hvordan var dagene før hos deg? Den fra igår viste premom 0,76. Fra idag sa den på testen kl 09.15 at den var 0,57 og k l 13.45 var den på 0,55. Dine på bilde her er jo tydelig positive. Begge mine idag har vært veldig tydelige, men ikke like sterk, dermed negativ. Så jeg fortsetter å teste helt til det enten blir positivt (i premom appen og) eller blir helt svakt igjen haha..

Hvordan var dagene før hos deg? Den fra igår viste premom 0,76. Fra idag sa den på testen kl 09.15 at den var 0,57 og k l 13.45 var den på 0,55. Dine på bilde her er jo tydelig positive. Begge mine idag har vært veldig tydelige, men ikke like sterk, dermed negativ. Så jeg fortsetter å teste helt til det enten blir positivt (i premom appen og) eller blir helt svakt igjen haha..
Fikk 1.53 på første testen, starta å teste først den dagen pga symptomer og usikker syklus. så usikker hvordan den var før. Så gikk den nedover gradvis over dagene til siste 0.28.

Back
Topp