Hjelp til å holde d hemmelig!

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg trenger litt hjelp! Har planer om å holde graviditeten hemmelig til uke 12, men skal på en hytte tur med en venne gjeng når jeg er ca 10 uker på vei. D er planlagt drikking på denne turen, å kan ikke bruke unnskyldningen at jeg skal kjøre når vi skal være der i 3 dager. Så hjelp, hva skal jeg gjør? Var netopp i syden å da sa jeg at jeg gikk på antibiotika, at d var derfor jeg ikke drakk:p så kan ikke bruke den unnskyldningen denne gangen:p

Jeg tenkte å gi deg antibiotikatipset.. Haha! Hvis du drikker vin kan du jo helle alkoholfri vin i gamle flasker med skrukork! Kommer jo litt an på hvordan vennegjengen din er da. Rølpefylletur eller bare kosedrikking til maten. Jeg tror jeg bare hadde vært ærlig og koset meg uten så mye styr. Håper du finner en løsning som passer deg og kos deg på tur :)

Du kan jo bare si at du ikke har lyst.. Hvis de er ekte venninner, så bør de respektere det om du ikke vil drikke.. Håper det ordner seg, og god tur

Vist du pleier å feste litt, kan jo du si at du har inngått et veddemål med f.eks din mor,at vis du ikke drikker på et år, får du f.eks 20.000 kr... vet om noen som faktisk har inngått sånne veddemål :P

Skruf skrev:
Jeg tenkte å gi deg antibiotikatipset.. Haha! Hvis du drikker vin kan du jo helle alkoholfri vin i gamle flasker med skrukork! Kommer jo litt an på hvordan vennegjengen din er da. Rølpefylletur eller bare kosedrikking til maten. Jeg tror jeg bare hadde vært ærlig og koset meg uten så mye styr. Håper du finner en løsning som passer deg og kos deg på tur :)

Signerer skruf. Du er jo nesten tilv uker da, og hvis det er nære venner så klarer de å ikke fortelle det til andre inntil at dere er klar for det:)

Jeg hadde også sagt at jeg ikke hadde lyst og eventuelt svart ærlig hvis spørsmålet kom. Er de ekte venner, respekterer de også dette med å ikke sladre før du vil det selv.

Skruf skrev:

Den var ikke så dom:p er bare kose drikking ja, ikke noe rølpefyll;-) Men begynner å helle mot å fortelle familien d noen dager før turen, å heller bare fortelle d om noen lurer på hvorfor jeg ikke drikker:p d e holde d hemmelig blir en ting, men d å gå rundt å lyve en hel helg passer meg ikke helt, å kommer til å bli vanskelig.

Lizz83 skrev:
Jeg hadde også sagt at jeg ikke hadde lyst og eventuelt svart ærlig hvis spørsmålet kom. Er de ekte venner, respekterer de også dette med å ikke sladre før du vil det selv.

Tror jeg får gjøre d;-) d jeg er mest redd for er at d skal komme ut til alle litt tidligere enn jeg tenkte:p men jeg får bare ta d som det kommer:p

du har muligheten "forebyggende antibiotika pga tilbakevendende urinveisinfeksjoner"... mange som må gå flere mndr på antibiotika for å prøve å kupere det :)

Back
Topp