Hjelp til å fylle ut skjema

Karius

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Sitter å fyller ut opplysningsskjema til fødeavdelingen, skjema til OUL. Skal fylle ut fødselsforløp på tidligere fødsler. Sliter med å finne ord som forklarer kort. Fødselen startet av seg selv, men de måtte stoppe den for å frakte meg til et annet sykehus, så måtte den settes i gang dagen etter. Hvordan skrive det med få ord?

Last edited:
Det er for liten plass til å skrive det, er bare en liten rute.

Kan det være at skjemaet egentlig skal fylles inn digitalt, og at feltet da utvider seg ved behov? Ingen kan vel beskrive fødselsforløp på 4-5 ord, hvis beskrivelsen skal være av interesse for mottakeren? Mulig å bruke tall (for timer) og noen forkortelser, kanskje det er hvor lenge aktiv fødsel varte (3t-stoppet-indusert,2t) ?

Forresten, er dette et skjema alle fyller ut? Har ikke vært borti noe sånt..

Jeg har også fått dette skjema tilsendt fra sykehuset. Tror nok ikke det er noe mulighet for å fylle det ut digitalt. Enig at det var små ruter når man skal prøve å beskrive noe. Du kan jo evt, skrive på et eget ark, og skrive se vedlegg i den ruten i arket!

Jeg har også fått dette skjema tilsendt fra sykehuset. Tror nok ikke det er noe mulighet for å fylle det ut digitalt. Enig at det var små ruter når man skal prøve å beskrive noe. Du kan jo evt, skrive på et eget ark, og skrive se vedlegg i den ruten i arket!

Godt forslag. 4-5 ord blir jo håpløst.

Ja får legge med en liten lapp, så får de heller skrive på selv :)

Back
Topp