Hjelp til å finne gode bukser

Silkehår

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg lurte på om noen av dere har bukser å anbefale til ei som i utgangspunktet hater skinny jeans? Til vanlig bruker jeg aldri dette, og sliter med å finne bukser som er fine nå når magen begynner å komme :dead:

Jeg bruker MAMA twillibukse fra HM blant annet. Den liker jeg best. Er jo skinny, men myk og stretchy :)

Jeg bruker bare disse buksene fra vero moda. Har 4 stk jeg veksler på. De er behagelige og fine, og med knyting i livet så tror jeg skal få til å bruke de hele svangeskapet...
AE580B7D-03A5-4625-A37F-B83C38081612.png

Uff, i disse tider hvor vi «ikke møter folk»,går jeg i myke joggebukser eller treningstightser hver dag.... føler meg så slækk. Hehe.

I utgangspunktet ikke en kjoleperson, men nå har jeg flyttet inn i dem. Kjoler/skjørt og strømpebukser. :happy::thumleft

Jeg prøver jeans fra h&m, men her er det vanskelig å finne en bukse som er passelig både rundt mage og lår.. passelig rundt lår, da blir den for liten rundt magen. Passelig rundt magen, da er den for stor rundt lårene..‍♀️ Så bruker mye mamma tights fra h&m, de er gode :)

MAMA Straight Ankle Jeans fra H&M. Min favorittjeans før graviditeten var Levis Wedgie Fit, syns den minner litt om den - er ikke skinny fit. Jeg har str 28 i Levis og M i modellen fra H&M (den er stor i str, kunne hatt S første halvdel av graviditeten). Ellers har jeg hørt ASOS skal ha gode modeller, har ikke orket å bestille pga toll.

Cubus hadde en tights/bukse bukse omtrent. Litt lik den som er lagt ut fra Vero Moda, brukte den mye mot slutten av graviditeten sist. Ellers var jeg stor fan av lange/store gensere/tunikaer og tights eller strømpebukse sist graviditet. :D

Ente opp med å kjøpe en lignende på Cubus. Ser at min vanlig størrelse faktisk enda passer godt rundt magen, så tenker jeg blir å bo i disse i graviditeten

Har slitt med det samme. Jeg bruker heller ikke skinny jeans. Testet mamma bukser og de er hverken fine eller komfortable. Så klart er typ alt skinny skinny skinny. Så jeg har valgt å boikotte mammaklær totalt, og funnet meg et par syyyykt komfortable sorte highwaist tights på HM. Kan kombineres med store gensere, kul hvit oversized skjorte eller kjole. Typisk at de er utsolgt akkurat nå, men de har fylt på et par ganger før :) Fant også noen fine highwaist sykkelshorts i 2pk.

Nå som det er sol og varmere har jeg gått for skjørt og kjole. Masse lykke til. Tror nok de fleste her på forumet kjenner seg igjen.

Har for det meste brukt mamma-thigts siden februar. Nå har jeg gått så opp i størrelse, så må handle litt snart. Lurer på buksene fra ellos om de er bra. Må nok kjøpe meg amme-bh der, da ingen butikker i denne byen vet at kvinner har store pupper også. Hver gang vi er i andre byer drar jeg på bh-jakt og ender opp med å kjøpe 10 stk i slengen. Nå passer jeg ikke lenger de største jeg hadde fra forje graviditet og ammeperiode engang. Lurer på hvor dette skal ende.

De har ganske mye forskjellig på zalando, både bukser med høyt liv, og lavt liv. Jeans, smale bukser og videre bukser. Verdt å ta en titt!

Back
Topp