Hjelp til å finne bilsete

karro.90

Betatt av forumet
Noen som har tips til bilsete med base som er LETT å løse ut, den jeg har nå er helt umulig, går ikke løsnet stolen fra basen uten kamp og da er poenget vekk!
De man kan snu 360 grader ser helt utrolige ut, men de kan man ikke ta med seg, sitter fast i basen!

Ikke nødvendig å snu det første setet, du tar det med deg ut og inn av bilen uansett :) Så babyen fester du før du går ut i bilen. Har sete som kan snus 360grader til storesøster, og det er så deilig! Anbefales som sete nr to! :D

Har kun erfaring med cybex, men jeg er veldig fornøyd med det. det har kommet nye modeller siden vi kjøpte vårt aton 3, men det klikkes lett på plass, enkelt å ta ut og har både isofix og beltefeste :) Det er også lett å bære på, når vi kjøpte var det det nest letteste (maxi cosi var lettest med sin carbiofix). Har også adapter til vogna så det bare er å klikke setet på rett på understellet om babyen sover og man skal på butikken f.eks :)

Hvilket sete har du nå?

Vi har Maxi cosi pebble Plus. Basen kam brukes til neste sete også, som også kan brukes begge veier. Synes den er veldig lett å feste og løse ut av basen + at jeg ikke sliter med å få løsnet beltene som jeg alltid har styra noe voldsomt med på nevøen sin bilstol :P

Vi har Maxi cosi til minsten, synes den er kjempelett og klikke av og på basen, besafe til storesøster

Maxi Cosy <3
Beste setet synes jeg! Både belte og isofix fester på seg, også er den ikke så tung å drasse rundt på. Vi har adapter på vognunderstellet som passer til bilstolen også. Fordelen med det er at hvis ungen sovner i bilen og du skal ut, så trenger du ikke vekke den :) bare tar ut setet fra basen og klikker det rett i vogna <3 såååå fornøyd med det opplegget der altså!

Sniker!

Vi har maxi cosi cabriofix. Med base. Den er genial! Basen kan brukes både med belte og isofix. Stolen også med belte alene! Vi har easyfix base. Stolen kan også klikkes på understellet med en adapter på mange typer barnevogner :) klikkes superlett både på og av på basen :)

Har ikkje tatt min i bruk endå, men vi har også kjøpt maxi cosi cabriofix, og den virka heilt super! Vi har jo "øvd" litt på å feste og ta den ut, og det er SÅ enkelt. :-)

Back
Topp