Hjelp - tidlig ul

x1xGulljnta

Blir kjent med forumet
Aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei. I følge cb digitale testen som viser uker er jeg minimum 7 (viste 3+ for 10 dager siden og da var det 5+ i følge legens beregninger sto det på pakken) uker i dag, men jeg tror jeg må være et sted mellom 1 og 2 mnd. Kan den digitale testen vise for mye eller er det umulig?

Grunnen til at jeg spør er det at jeg bestilte tidlig ul idag, glemte å spør om det blir gjort innvendig eller utvendig. Noen som vet? I tillegg tenker jeg at det er vel ikke noe poeng dersom jeg bare skulle være f.eks 4-6 uker på vei. Kan de se noe da? Skal jo betale nesten en tusenlapp for dette også så vil neste kunne se noe. Har også hatt en del blødninger, hadde det sist svangerskap også, men ikke så ofte som jeg har nå. Dersom det hadde vært spontanabort ville det vel vært mye blod og smertefullt?

Håper noen kan svare meg litt :)

Vet ingenting om denne testen..
Men vis du er over 6 uker så kan de nok se noe og du må nok ha invendig ul.
blødinger er jo like normalt som å ikke ha blødninger.. så lenge det ikke er vondt så er det ikke så veldig sannsynlig at det er SA.
men ville kansje tatt det litt med ro.
Lykke til på ul[;)]

Innvendig UL hvertfall! Og trur nok dei kan sjå ja, leste nett om ei som hadde sett eit foster på 5 veker på UL så..[;)]
Lykke til![:)]

Kan jeg gå til legen å få henvisning da og få det gratis pga blødninger? Er mye penger å bruke i disse tider dersom jeg skulle være så uheldig at det ikke er noe foster inni der :( 

Har du blødninger får du garantert henvisning til ul på sykehuset, gratis[:)]

ORIGINAL: MarensMamma

ORIGINAL: Gulljnta

Aner jeg ikke hvor langt jeg er på vei. I følge cb digitale testen som viser uker er jeg minimum 7 (viste 3+ for 10 dager siden og da var det 5+ i følge legens beregninger sto det på pakken) uker i dag, men jeg tror jeg må være et sted mellom 1 og 2 mnd. Kan den digitale testen vise for mye eller er det umulig?

Grunnen til at jeg spør er det at jeg bestilte tidlig ul idag, glemte å spør om det blir gjort innvendig eller utvendig. Noen som vet? I tillegg tenker jeg at det er vel ikke noe poeng dersom jeg bare skulle være f.eks 4-6 uker på vei. Kan de se noe da? Skal jo betale nesten en tusenlapp for dette også så vil neste kunne se noe. Har også hatt en del blødninger, hadde det sist svangerskap også, men ikke så ofte som jeg har nå. Dersom det hadde vært spontanabort ville det vel vært mye blod og smertefullt?

Håper noen kan svare meg litt :)

Den var drøy! Vi var på tidlig U.L hos privat lege og betalte bare for bildene.

Hvor mye betalte dere da?

ORIGINAL: tosøtesmå

her er min tidlige ultralyd fra uke 5, men hjertet hadde ikke begynt å slå enda.
Tok innvendig, siden det var så tidlig.

Her er tidlig ultralyd i uke 9.
Tatt utvendig mener jeg å huske.

Spennende å se bilder, takk! Tror jeg avlyser den tidlige ul jeg har bestilt selv og går til fastlege å får henvisning. Typisk at dette er oppi alt eksamensstyre [8D][:)]

Back
Topp