Hjelp!! Teletubbies!!

lissom

Forumet er livet
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.... Karoline har helt dilla på Teletubbies.. men jeg synes hun begynner å bli for stor, de snakker jo bare babyspråk... Har prøvd å sette på andre filmer (Madagascar, Shrek og Istid), men hun blir helt hysterisk, og skal bare se "Tenetuffid"... Orker ikke krangle med henne så tidlig om morran (begynte kl 8.....)!

[:D] teletubbiesene er jo kjempe kule [8D]
jeg syns ikke at hun er forliten, rundt 5-6 års alderen er kansje forliten til det, men syns hun egentlig skal bestemme det selv jeg. for da slipper du jo oxo å krangle med hun da [;)]

Nei, men Karoline har begynt å snakke litt sånn som de... Ba dé, istedet for hva er det, osv.... Og så er jeg så LEI av Teletubbies, det går jo i det omtrent hver lørdag og søndag... Vet jo at jeg er lat som ikke orker å leke med henne om morran, da, men jeg har så vondt i bekkenet og blir så fort svimmel for tida at jeg ikke orker noen ting.... Og er ikke så opplagt til å leke etter maks 4 timer søvn i løpet av natta heller (sover vanvittig dårlig).

cassy hadde å dila på teletubis.men ejg sate på nody her en dag for jeg fant ikke teletubi filen.så nå e ho veldig glad i å se nody

Hehe..Teletubbiene ja...Møkk lei de!!
Adrian så ofte på de når han var i den alderen, men han gikk lei til slutt. Heldigvis!!
Men når Amina begynte å se på de filmene så varte det bare en liten stund pga hun så de samme filmene som Adrian...og nå elsker hun Kapt. Sabeltann[:D] Litt artig, for når Adrian var på hennes alder viste ikke han hva Kapt. Sabeltann var..hehe[:D]

dattera mi på 5 elsker også å se på teletubbi og lar henne se den.

Skyt meg gjerne men jeg MÅ bare si at jeg HATER Teletubbiene!!!!![:@]
Unga har hatt dilla her og jeg ble så lei at jeg holdt på å spy[:'(][:'(]...
Heldigvis ble de også lei,så da lempa vi 6 filmer,bamser og bøker over på et annet barn som også likte dem. Den dagen var begynnelsen på et nytt og bedre liv[:)][:)][:)] Nå er det Care Bears for alle penga,men der er det jeg som er verst[8D]

La henne få en helt annen interesse...Kjøp prinsesse filmer!!![;)]
Og for å styrke interessen kjøp også noe diadem'er/smykker,eventuelt prinsesse kjole- for da er ho prinsesse som på filmen!!![:D]

ORIGINAL: Cissi

Adrian så ofte på de når han var i den alderen, men han gikk lei til slutt. Heldigvis!!
Men når Amina begynte å se på de filmene så varte det bare en liten stund pga hun så de samme filmene som Adrian...og nå elsker hun Kapt. Sabeltann[:D] Litt artig, for når Adrian var på hennes alder viste ikke han hva Kapt. Sabeltann var..hehe[:D]

Unga mine er livredd for Kaptein Sabeltann.....he he. Vi bor rett med dyreparken og har hatt årskort de siste 4 åra,så man kan si vi er der en del hele året. Det er mange ganger at vi har møtt Sabeltann sånn plutselig,og unga får panikk[&:] Synes han er litt ekkel selv også.....
Filmer går greit fo da er han inni TVen liksom men "live" versjonen er visst ikke no å skrive hjem om nei...[:D]

ORIGINAL: Trine5

ORIGINAL: Cissi

Unga mine er livredd for Kaptein Sabeltann.....he he. Vi bor rett med dyreparken og har hatt årskort de siste 4 åra,så man kan si vi er der en del hele året. Det er mange ganger at vi har møtt Sabeltann sånn plutselig,og unga får panikk[&:] Synes han er litt ekkel selv også.....
Filmer går greit fo da er han inni TVen liksom men "live" versjonen er visst ikke no å skrive hjem om nei...[:D]

Reiste ned der i sommer og så på forestillingen, da hadde vi bare med oss Adrian pga Amina var så liten. Har aldri sett gutten min så vill..hehe[:D] Og når vi kom hjem så har han spurt en del ganger om vi kan reise til Sabeltann igjen. Så det blir kanskje en tur i sommer og...og jeg tenker Amina kommer til å være like vill som de han var[:D] Bare hun hører sangene så danser hun som en gal...hihi[:D]

Tenk ikke på det... Det er undrholdning. Min datter er 2.5 år og ser på teletubbis og shrek hun. De er i allefall snille med hverandre på teletubbis. Mye kjente barnesanger...!
Ta det ikke så tungt.

Jeg synes de ser helt gyselige ut [:'(] Hadde vært redd de om jeg var liten, er jeg sikker på! Var jo livredd Pompel og Pilt også [&:] Brrrrrr...

Back
Topp