Hjelp.. Tappen er borte!

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Vet dette er feil forum, skrev på "før svangerskapet" også, men der er det jo ingen!

Jeg pleier nemlig å kjenne på tappen til samme tid hver dag for å bli kjent med egen, vilt fremmede syklus. Mne nå er den borte! Helt borte! Trodde jeg var i feil hull jeg altså! hehe, neimen seriøs, noen som har opplevd det? Den har vært høyt oppe før, men ikke sånn! kjenner ikke antydning engang. [:o]

hm.. tviler på det ja. hadde en bitteliten blødning forrige mandag, og går utifra at det var eggeløsning.. [&:] Men altså, jeg VET ikke, så det kan hende jeg har det nå, selv om tappen kjennes ut som en nesetipp og ikke lepper[;)] Takk for svar uansett[:)]

jeg har lest det at hvis man har en liten blødning under den tiden man har EL,så betyr det at man er veldig fruktbar den dagen[;)]

ja... Men det dumme var at jeg ikke hadde sex den dagen. Bare to dager før, og dagen etterpå. Får håpe det gjorde susen likevel[;)] Skal teste om en uke om tanta holder seg unna.... Weee..

Får håpe at svømmerne til mannen din er lenge levedyktige[;)]De kan leve opptil 6 døgn har jeg hørt...

ja, satser på det. Han har veeeldig tro på svømmerne sine selv i hvertfall. hehe. [:D]

ooiii, så spennende!! [:D] Skrur forhåpningene i været jeg nå. hehe. men har lovt meg selv at dersom tanta kommer nå, så skal jeg roe ned neste mnd. Gir meg selv lov til å ta av litt i denne pp. [;)] Dvs fråtse i ALT som har med prøving og graviditet å gjøre. Ligger milevis etter med studiene da, så det kan vel diskuteres hvor lurt det er[&:] Men det er såå spennende og interessant å følge med på alle!

Back
Topp