Hjelp takk - klær til konfirmasjon

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Kan jeg få litt hjelp vær så snill :-)
Vi skal i tre konfirmasjoner denne våren og jeg trenger klær til jentene :-) Har funnet noen kjoler på hennes og Mauritz men kan ikke greie å bestemme meg :-/

Derfor tenkte jeg å legge ut bildene også få deres meninger for å kanskje greie å bestemme meg :-)
Håper det er ok :-)

Vedlegg

• 1458122127135.jpg
    1458122127135.jpg
    48,9 KB · Visninger: 23
  • 1458122135368.jpg
    1458122135368.jpg
    72 KB · Visninger: 24
  • 1458122144137.jpg
    1458122144137.jpg
    47,1 KB · Visninger: 24
  • 1458122155397.jpg
    1458122155397.jpg
    73,3 KB · Visninger: 24
Rosa er årets farge, så en av de rosa :-) Jeg er skikkelig rosa-jente :-P Siden det er bryllup syntes jeg den nederste rosa med den hvite jakka hadde vært midt i blinken :-)

Rosa er årets farge, så en av de rosa :-) Jeg er skikkelig rosa-jente :-P Siden det er bryllup syntes jeg den nederste rosa med den hvite jakka hadde vært midt i blinken :-)

Det er den nederste rosa kjolen jeg likte best av de utenom den blå kjolen :-) Den blå har de også i knall rosa og hvit :-) Regner med jeg må være litt tidlig ute å for å få størrelsene og hennes og Mauritz er ok pris klasse når de er i vokse stadiet :-) Hvertfall minsten :-)

Syns de grå? Blå? var fine :), men nå er ikke jeg en rosa rosa jente heller :p

Det er den nederste rosa kjolen jeg likte best av de utenom den blå kjolen :-) Den blå har de også i knall rosa og hvit :-) Regner med jeg må være litt tidlig ute å for å få størrelsene og hennes og Mauritz er ok pris klasse når de er i vokse stadiet :-) Hvertfall minsten :-)

Jeg syntes den type grå/blå fort blir litt kjedelig, men det er jo bare meg :-P H&M har mye fint til små jenter :-)

Syns de grå? Blå? var fine :), men nå er ikke jeg en rosa rosa jente heller :p

Det er jo en konfirmasjon men jeg tenker at de skal greie å bevege seg i det også når de løper rundt og leker, opp og ned i trapper osv :-) Tror jeg går for den blå kjolen også bruker jeg hvit bolero utenpå :-) Også kjøper jeg en ny jakke til de :-) Vet jo ikke ennå hvordan været blir i mai :-)

Back
Topp